Cum atragem talentele potrivite în organizația noastră și ce își doresc, ei, pentru a nu părăsi compania?

Cum atragem talentele potrivite în organizația noastră și ce își doresc, ei, pentru a nu părăsi compania?

Cum atragem talentele potrivite în organizația noastră și ce își doresc, ei, pentru a nu părăsi compania? Aflăm la prima ediție „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce se va desfășura la Iași.

BusinessMark invită specialiștii de resurse umane și employer branding la prima ediție a „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce va avea loc la Iași. Pe 13 octombrie 2022, ne vedem la Palas Congress Hall, dar și virtual, pentru a discuta despre trăsăturile de caracter pe care trebuie să le dețină o companie pentru a atrage candidații potriviți, cât și pentru a păstra talentele în organizație, punând totodată accent pe strategiile prin care angajatorii reușesc să câștige devotamentul angajaților și să găsească cei mai compatibili potențiali candidați pentru echipele lor.

La prima ediție Magnetico Iași vom avea alături specialiști români și invitați speciali internaționali, alături de care vom încerca să aflăm cum ce este important pentru angajații de astăzi și impactul pandemiei asupra așteptărilor și nevoilor acestora. În acest context, s-au conturat noi forme de muncă, ceea ce a condus la noi așteptări și nevoi pe care aceștia au nevoie ca organizațiile lor să le acopere, astfel că se impune o transformare a culturii organizaționale, adaptată acestor noi cerințe. Oamenii își doresc un job cu scop, iar valorile sociale devin tot mai importante pentru angajați și un criteriu în alegerea angajatorului. Sunt companiile transparente, clare și eficiente în comunicare la acest nivel? Cum pot companiile să personalizeze experiențele angajaților?

Vom discuta și despre cum arată un lider în contextul social, politic și economic al anului 2022, analizând așteptările pe care oamenii le au de la un lider? Cum pot rămâne aceștia autentici, tratând, totodată, oamenii din echipe în baza individualității lor și acordând atenție factorului uman și unor beneficii care fac o diferență pentru echipe?

Vorbim despre toate acestea în cadrul sesiunilor de prezentări și panelului de dezbatere din cadrul conferinței, alături de:

  • SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Employer Branding Strategist, Wearebridge.io | Peoplefinders
  • SPECIAL GUEST: Toni Gimeno Solans, Employer Branding & Talent Attraction – Consultant & Trainer, Inbound Recruiting
  • Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Mugur Tolici, HR Director, BNR
  • Irina Butnaru, Practice Director - HRO Europe, Wipro
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Liana Precup, Human Resources Manager, EVOZON
  • Daniela Șerban, Site Manager, HEITS
  • Sergiu Ursan, Country HR, camLine
  • Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
  • Luminița Popa, HR Manager, Plexus Oradea
  • Delia Necula, Managing Partner, SanoPass
  • Alexandru Ungureanu, Implementation Team Leader Charisma HCM, TotalSoft
  • Mirela Tănase, Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
  • Alexandru Răduță, Business Development Manager, Benefit – o companie Edenred
  • Beatrice Alexandrescu, Director general, Fundația LEADERS

Moderatorul evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. 

În această toamnă, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” se va desfășura și în Cluj-Napoca (2 noiembrie 2022) și Timișoara (17 noiembrie 2022) și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Un proiect: BusinessMark
Parteneri: OLX – Locuri de Muncă, TotalSoft, Romanian Software, SanoPass, Exploratist, Benefit – o companie Edenred, 7card
Eveniment susținut de: BEROCC, Fundația Leaders
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Parteneri media: Spotmedia.ro, SMARK, IQads, PortalHR, Social Media România, Revista de HR, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, Transilvania Business, TopBusiness News, Business Voice, spațiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Club Economic, Economistul, România Durabilă, AngajatorulMeu.ro  

Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related