Peste 200 de angajați au dat #snooze fricii în campania „DIGI Donează VIAȚĂ” din acest an

Peste 200 de angajați au dat #snooze fricii în campania „DIGI Donează VIAȚĂ” din acest an

La finalul celor două ediții ale campaniei de responsabilitate socială „DIGI Donează VIAȚĂ”, demarate anul acesta, peste 200 de angajați din cadrul Grupului DIGI au parcurs traseul curajului și au donat peste 90 de litri de sânge. Astfel, în urma celor cinci sesiuni de donare, organizate în București și Timișoara, în lunile iunie și octombrie, #OameniiDIGI au reușit să fie sursă de curaj și de viață pentru peste 640 de pacienți care au nevoie de transfuzii de sânge.

Demersul, inițiat în urmă cu patru ani, a fost susținut de Centrele de Transfuzie Sanguină din București și Timișoara, în parteneriat cu Asociația HEM. În contextul comunicării active pe tema nevoii de sânge din România și a importanței donării voluntare și recurente, în rândul angajaților, anul acesta lunile iunie și octombrie au devenit Lunile [email protected] La baza acestor acțiuni a stat dorința de a crește numărul de donatori, care pot contribui la salvarea de vieți, de a normaliza actul de a dona, promovând, totodată, dorința de a face bine.

Societatea civilă a fost invitată, de asemenea, să transforme curajul de a dona într-un obicei sănătos și să se alăture comunității #bloodfluencerilor. Astfel, în urma acțiunilor interne, în luna iunie au donat benevol 115 colegi, iar în octombrie 100, reușind să demonstrăm, împreună, că „E Normal s-avem SÂNGE”.

Regăsită în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine), campaniei „DIGI Donează VIAȚĂ” s-au alăturat și colegii din divizia media a Grupului: Digi24, Digi Sport, Digi Fm, PROFM, Digi Documentare, care au abordat subiecte precum: nevoia de sânge din România, tripanofobie (frica de ace), beneficiile donării, lipsa educației civice privind acțiunea voluntară de donare, cultivarea sentimentului de solidaritate și importanța atragerii tinerilor din Generația Z în comunitatea donatorilor.  

Din 2019 și până în prezent, aproximativ 1.500 de angajați DIGI s-au alăturat celor 14 sesiuni de donare, desfășurate la nivel național, în cadrul cărora au fost colectați peste 660 litri de sânge, de care au beneficiat aproximativ 4.241 de pacienți. Le mulțumim tuturor colegilor care s-au alăturat și implicat în această campanie, voluntarilor din programul N-avem SÂNGE?!, care au transformat curajul în solidaritate, și, nu în ultimul rând, Asociației HEM și Centrelor de Transfuzie Sanguină București și Timișoara.

DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia și prezență în Portugalia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM și serviciul de content Digi Online.

Programul național N-avem SÂNGE?! este unicul demers al Asociației HEM, un proiect din sfera educației pentru sănătate demarat în 2016, care are drept obiectiv atât creșterea numărului de donatori sanguini, fideli și dedicați, cât și schimbarea percepției privind donarea de sânge și integrarea acestui gest altruist în rutina unui stil de viață sănătos. Principalele direcții dezvoltate în cadrul programului urmăresc atât campanii media, de informare și conștientizare, cât și dezvoltarea comunității #bloodfluencer formată din promotori și donatori sanguini, fideli și dedicați, adevărați ambasadori ai donării de sânge.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related