Anul 2022 la BusinessMark: aproape 442 speakeri români și internaționali au venit în fața a peste 5.000 de participanți, în format fizic sau online

Anul 2022 la BusinessMark: aproape 442 speakeri români și internaționali au venit în fața a peste 5.000 de participanți, în format fizic sau online

Experți internaționali din opt industrii au venit, în 2022, în fața a peste 5.000 de participanți pentru a vorbi despre provocările și noutățile din industrii precum: HR & employer branding, sustenabilitate și CSR, taxe și fiscalitate, supply chain și logistică, real estate și construcții, financiar, FMCG & Retail, în cadrul evenimentelor organizate de BusinessMark.

Au fost 28 de conferințe adresate atât specialiștilor din București, cât și profesioniștilor din comunitățile locale, la care au fost invitați 398 speakeri locali și 44 internaționali, toate desfășurându-se atât în format fizic, cât și virtual.

 

Ce am învățat în 2022 despre tendințele participantului virtual

„În primul rând, este important de menționat că nu știam nimic despre participantul virtual, evenimentele noastre nu au avut niciodată înainte de panedemie componenta online. Greșeala pe care o poți face cu ușurință atunci când nu cunoști pe cineva este să presupui lucruri despre el. Apoi, este nu doar ușor, ci probabil să devii influențat de propriile preconcepții și să deformezi realitatea. Așadar, convingerea este un inamic al cunoașterii. Noi am tradus în virtual întreaga experiență a participantului in-person. Practic, participanții au putut face în mediu online toate acele lucruri pe care le-ar face și dacă ar fi prezenți la locația evenimentului. Numai că, evident, experiența nu este exact aceeași, lipsește lucrul cel mai important, de altfel, pentru anumite activități- contactul direct, față în față. Așa că participantul virtual este foarte concentrat pe conținut, pe ceea ce este transmis la un eveniment, pe ceea ce poate învăța, afla. Pentru el, conținutul este cel mai important”, a explicat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Peste 95% dintre participanții la conferințele BusinessMark au apreciat conținutul evenimentelor ca fiind excelent sau foarte bun, conform formularelor de feedback. În acest context, au crescut semnificativ solicitările pentru înregistrările ON DEMAND, ce le permite celor ce nu au putut participa să aibă acces la conținut de calitate. 

 

Evenimente dedicate comunităților locale de profesioniști

O premieră a anului 2022 a fost orașul Oradea, unde comunitatea de resurse umane s-a reunit la prima ediție „HR Vibes”. În plus, proiectele „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” și „CFO Conference” au ajuns, pentru prima dată, în Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.

Organizăm evenimente în mai multe orașe ale României de mulți ani, astfel încât am învățat deja să avem așteptări înalte de la comunitățile locale. Uneori problemele întâmpinate de business-uri sunt mai mari decât în București. Spre exemplu, disponibilitatea forței de muncă, specializarea oamenilor în anumite domenii, opțiunile de anagajare din proximitatea geografică. Contextele sunt, în anumite privințe, foarte diferite. Astfel încât lucrul la care ne uităm atunci când pornim proiecte noi și organizăm conferințe este să ne adaptăm contextului local. Ce fel de segmente de business sunt bine dezvoltate în zonă? Este un hub IT, este o zonă foarte dezvoltată industrial sau în zona de producție? Sunt multe elemente economice și sociale la care ne uităm și încercăm să adaptăm conținutul specificului zonei. De asemenea, de fiecare dată implicăm comunitățile de business locale. Invităm speakeri din regiune, le cerem opinia și îi invităm să împărtășească din experiența lor. Este foarte importanță pentru noi componenta utilității conținutului atunci când organizăm un proiect, iar utilitatea are nuanțe diferite de la o comunitate la alta”, a mai precizat ea.

 

Munca în regim hibrid reprezintă noua provocare

Tot în 2022, BusinessMark a realizat un studiu online, în parteneriat cu LS-S Leadership Support și Camera de Comerț și Industrie Germano-Bulgară în România, Bulgaria și Germania, în care reprezentanți din peste 250 de companii din 27 de industrii au vorbit despre cum își pregătesc companiile pentru schimbările ce sunt preconizate.

Astfel, studiul a indicat că inflația și creșterea costurilor, lipsa de disponibilitate a forței de muncă, lipsa de personal calificat pentru roluri-cheie, problemele ce apar în lanțul de aprovizionare și războiul din Ucraina reprezintă cele mai mari provocări pentru lideri atunci când trebuie să gestioneze un mediu de lucru hibrid. 

 

La ce să ne așteptăm pentru anul 2023

În 2023, BusinessMark va organiza 27 de evenimente dedicate specialiștilor ce activează în domenii precum: HR & employer branding, sustenabilitate și CSR, taxe și fiscalitate, supply chain și logistică, transporturi, real estate și construcții, financiar, banking, financial services, fintech, food & agribusiness, FMCG & Retail. Și în acest an, conferințele se vor desfășura în format hibrid, oferindu-le astfel posibilitatea de a participa celor pentru care timpul este o resursă prețioasă. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related