[New in town] Adriana Dănilă: Conceptul nostru e simplu. Un loc in care sa-ti iei cate o doza de “happily ever after”

[New in town] Adriana Dănilă: Conceptul nostru e simplu. Un loc in care sa-ti iei cate o doza de “happily ever after”

In pandemie, multe business-uri din HoReCa nu s-au adaptat normalului de atunci si s-au inchis. Insa au existat cazuri chiar mai fericite decat supravietuirea, cand antreprenori curajosi au deschis noi cafenele si restaurante. Este nevoie de viziune si mult curaj sa investesti in vreme de criza.

Adriana Dănilă si Stelian Olaru l-au avut si au pus pe harta locurilor de petrecere a timpului liber din Bucuresti unul nou, Ever After.

"Am creat un interior simplu si contemporan, cu zone evergreen si accente de design menite sa aduca un pic de magie in viata de zi cu zi, insa viata si energia buna a locului sunt date de oamenii care ne calca pragul in fiecare zi. Meniul urmeaza si el tema principala".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related