Lidl România o numește pe Ionela Sulugiuc în Consiliul de Conducere al companiei, ca Director Național de Resurse Umane

Lidl România o numește pe Ionela Sulugiuc în Consiliul de Conducere al companiei, ca Director Național de Resurse Umane

Din această poziție, ea coordonează întreaga activitate de resurse umane a Lidl România, companie cu o echipă formată din peste 10.500 de membri la nivelul întregii țări.

Cu o experiență de peste 14 ani în domeniul resurselor umane, Ionela Sulugiuc s-a alăturat echipei Lidl România în 2020, în calitate de HR Business Partner Regional. Timp de aproape 3 ani în care a ocupat acest rol, Ionela a contribuit, alături de echipele de resurse umane din întreaga țară pe care le coordona, la reorganizarea activităților administrative și de resurse umane, și ulterior la dezvoltarea acestora cu noi roluri și noi atribuții, integrând în strategia companiei funcția de HR ca partener de business. Mai mult, Ionela a inițiat implementarea conceptului strategic de HR Business Partner la nivelul tuturor celor șase sedii regionale Lidl România.

De la începutul acestui an, Ionela și-a continuat misiunea de a contribui la dezvoltarea strategică a proceselor și programelor de resurse umane la nivelul întregii companii, ocupând funcția de Director Resurse Umane Național interimar. De la 1 mai 2023, Ionela Sulugiuc își continuă cariera în funcția de Director Național de Resurse Umane și membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 10.500 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele. Anul acesta, Lidl România a obținut pentru al șaptelea an consecutiv certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm. 

În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.  

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related