PENNY continuă proiectul 3RO și semnalizează la raft produsele care se aliniază acestui obiectiv

PENNY continuă proiectul 3RO și semnalizează la raft produsele care se aliniază acestui obiectiv

PENNY continuă să facă pași înainte în ceea ce privește realizarea obiectivului 3RO. Din 17 mai, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul campaniei pentru ca toți clienții care își doresc produse românești să le găsească cât mai ușor. Astfel, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produse 3RO și să contribuie activ la dezvoltarea economică a României. Simbolul 3RO este acordat doar produselor care îndeplinesc 3 condiții esențiale: au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate în România și sunt ambalate în țară.

Peste 800 de produse 3RO își așteaptă clienții în magazinele PENNY din toată țara. Toți consumatorii care caută produse românești vor găsi la raft simbolul 3RO în dreptul produselor care se aliniază acestui obiectiv. 3RO este un proiect prin care PENNY își propune, alături de consumatori, să contribuie la o societate de 3 ori mai bună.

În 2020, PENNY a lansat obiectivul 3RO, prin care își propune ca, până la finalul acestui an, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, să fie procesat și ambalat în România.

Sub umbrela 3RO, în 2022 compania a lansat „100 de idei de business pentru România”, o inițiativă unică pentru mediul de afaceri din România.  Împreună cu Academia de Studii Economice, PENNY a analizat 100 de oportunități de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse care să se alinieze obiectivului 3RO.

În cadrul acestui proiect, au fost organizate o serie de mese rotunde cu scopul de a iniția un dialog necesar între autorități și producători pentru a crește numărul produselor de proveniență românească care ajung în coșul consumatorilor. Rezultatele acestor demersuri, alături de concluziile studiului derulat de ASE, vor fi anunțate în curând.

Începând cu anul acesta, programul 3RO va beneficia și de o campanie de comunicare ATL, spotul TV, realizat de Papaya Advertising împreună cu Family Film și regizat de Radu Muntean, fiind deja prezent în calupurile publicitare. La fel ca în toate execuțiile PENNY din ultimii ani, este vorba despre o poveste emoționantă cu personaje autentice și situații din viața fiecăruia dintre noi. De data aceasta, însă, este vorba despre a oferi copiilor noștri cea mai bună țară aici, împreună cu noi. Înțelegem că putem face asta cumpărând produsele marcate la raft cu simbolul 3RO, asemenea mamei care reușește să îi aducă copilului ei lumea întreagă, acasă. Spotul se încheie cu un call to action care le spune oamenilor ca, astfel, pot face o Românie nu doar mai bună, ci de 3 ori mai bună.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related