Noile instrumente introduse de TikTok în prima jumătate a anului 2023

Noile instrumente introduse de TikTok în prima jumătate a anului 2023

Aplicarea regulilor legate de conținutul de pe platformă, comunicarea sustenabilității pe TikTok și noua Bibliotecă de sunete comerciale.

TikTok îi inspiră pe oameni să își împărtășească creativitatea, cunoștințele și pasiunile cu alții în timp ce se distrează și aduc bucurie comunității. Pentru a oferi un spațiu primitor și autentic, TikTok a introdus mai multe funcții noi în prima parte a anului 2023, pornind de la angajamentul companiei de a crea experiențe sigure și pozitive pentru comunitatea globală.

 

Aplicarea regulilor legate de conținutul de pe platformă

TikTok este un mediu distractiv și incluziv în care oamenii pot crea, pot găsi comunități, și se pot distra, iar platforma acționează pentru a elimina conținutul care încalcă Regulile Comunității și pentru a limita conținutul care poate fi nepotrivit pentru o audiență extinsă.

Obiectivul TikTok este de a identifica și a elimina conținutul care încalcă politicile platformei rapid și la scară largă. Pentru a continua aceste eforturi, TikTok lucrează să:

  • Prioritizeze eliminarea rapidă a conținutului extrem, cum ar fi materialele de abuz sexual asupra copiilor (CSAM) și extremismul violent.
  • Minimizeze vizualizările conținutului care încalcă Regulile Comunității TikTok.
  • Asigure acuratețe, consistență și echitate pentru creatorii de pe platformă.

În acest sens, platforma utilizează un mix format din tehnologia automatizată și specialiști în moderare care pot lua decizii contextuale pe subiecte nuanțate, cum ar fi dezinformarea, discursul instigator la ură și hărțuirea.

Pe măsură ce comunitatea continuă să crească și să se exprime autentic - inclusiv prin intermediul experiențelor noi precum clipurile mai lungi, LIVE și TikTok Now - evoluează și abordarea TikTok în ceea ce privește moderarea conținutului.

Astfel, TikTok a actualizat sistemele de revizuire a conținutului, pentru a incorpora mai eficient gradul de risc al unui videoclip (pe baza tipului de încălcare potențială) și audiența așteptată (pe baza conturilor urmărite), pentru a determina dacă conținutul respectiv va fi eliminat, trimis pentru a fi revizuit de către un specialist sau dacă trebuie luată o altă decizie. Platforma ia măsuri precum funcțiile care au restricții de vârstă, marcarea conținutului neeligibil pentru recomandare și sistemul de organizare a conținutului pe baza maturității (Content Levels), pentru a reduce conținutul nepotrivit prin limitarea persoanelor care pot crea sau urmări anumite tipuri de conținut.

 

Comunicarea sustenabilității pe TikTok

Încrederea și autenticitatea reprezintă motorul creativității - iar TikTok joacă un rol important în încurajarea discuțiilor despre schimbări climatice pe platformă. În luna aprilie a acestui an, TikTok a anunțat o serie de inițiative pentru a reduce dezinformarea despre schimbările climatice și promovează informațiile oficiale pe tot parcursul anului.

Astfel, TikTok aplică noua politică privind dezinformarea asupra schimbărilor climatice, ce are ca scop eliminarea informațiilor false, care neagă date științifice cunoscute, cum ar fi conținutul care contestă existența schimbărilor climatice sau factorii care contribuie la aceasta.

Similar cu alte politici referitoare la dezinformare, TikTok a început să lucreze cu parteneri independenți de fact-checking prin care se asigură de acuratețea conținutului. În plus, platforma a introdus și un nou instrument de căutare care îi redirecționează pe cei care caută conținut legat de schimbările climatice către informații oficiale.

 

Biblioteca de sunete comerciale și Programul Artist Impact

TikTok a introdus Biblioteca de sunete comerciale (Commercial Music Library - CML), o bibliotecă globală de muzică pre-autorizată care ajută brandurile de toate dimensiunile să găsească mai ușor muzica potrivită pentru conținutul de pe TikTok. Biblioteca de sunete comerciale conectează brandurile cu peste 1 milion de sunete și melodii ale artiștilor consacrați și emergenți, pentru a le ajuta să spună povești noi mai ușor, mai rapid și mai creativ și să interacționeze cu audiențe noi.

În plus, TikTok continuă eforturile pentru a extinde instrumentele destinate brandurilor și anunță Programul Artist Impact. Noul program aduce și mai multă muzică de la artiști globali pe platformă și oferă oportunități mai mari companiilor și artiștilor să se conecteze. Programul le permite artiștilor să își monetizeze muzica pe TikTok și brandurilor să folosească sunetele în conținutul lor pentru a fi descoperite și redescoperite pe piețele din întreaga lume.

TikTok va continua să investească în îmbunătățirea funcțiilor actuale și în dezvoltarea unor instrumente noi pentru a ajuta comunitatea să rămână în control în timp ce își exprimă creativitatea, se conectează autentic și se distrează pe platformă.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related