Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce

Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce
Raluca Duță, Head of L’Oréal University for E-Commerce/ Smaranda Teleabă, Chief Marketing Officer L’Oréal România

Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovațiilor digitale în marketing și e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duță, care își asumă rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.

Cu o experiență de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management și marketing management, urmând apoi să-și consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup  și Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.

Prin capacitățile ei de leadership, categoria de make-up s-a bucurat de o creștere fără precedent, ajungând categoria #1 atât din punct de vedere vânzări, cât și din punct de vedere profit în cadrul diviziei produselor de larg consum. Împreună cu echipa ei, Smaranda a implementat transformarea către experiența digitală a consumatorului, cu un focus puternic pe social media și advocacy, rezultând astfel în poziționarea NYX Professional Makeup ca brandul #1 în social media pentru mai mulți ani consecutivi.

Adăugată la poziția ei de lider axat pe inovație, atitudinea pozitivă a Smarandei, orientată către dezvoltarea continuă a tuturor colegilor ei, a remarcat-o drept un membru valoros al echipei L’Oréal CPD.

“După mai bine de 10 ani în care am descoperit pasiunea pentru marketing și puterea mărcilor, este o onoare să coordonez o nouă fază a transformării digitale, cea în care rămânem înrădăcinati în marketingul bazat pe date și ROI dar și cea în care continuăm să creăm noi experiețe de beauty fizice, digitale și virtuale cu ajutorul științei, tehnologiei și al creativității echipelor noastre.”, a declarat Smaranda Teleabă, Chief Marketing Officer L’Oréal România.

Din noul său rol, Raluca Duță, ajutată de experiența din L’Oréal România, va facilita dezvoltarea, inovația, și educația în e-commerce la nivel internațional în cadrul L’Oréal Groupe. Raluca Duță s-a alăturat L’Oréal în 2017 ca Digital Manager al diviziei produselor de larg consum, având misiunea de a accelera proiectele de media și digitalizare ale diviziei, lansând împreună cu echipa categoriei makeup conținut axat pe inovație digitală, cât și proiecte de advocacy precum « Machiaj în Oraș. »

În 2018, Raluca a preluat rolul de Corporate Digital Manager. Cu ajutorul unei echipe cros-divizionale construită în mod special pentru accelerarea prezenței L’Oréal in e-commerce, eforturile lor au reușit să plaseze România în topul țărilor din Europa din punct de vedere al creșterii modelului de business e-commerce în piață.

Începand cu 2020, în rolul său de Chief Marketing Officer, Raluca și-a continuat eforturile de solidificare al e-commerce-ului, implementând inovații majore în departamentul CDMO al L’Oréal România – accelerând campaniile de retailer media, creând o structură bine-definită a colaborărilor cu influencerii din punct de vedere advocacy, și integrând aspectul de consumer intelligence ca un pilon cheie al modelului de business L’Oréal.

Aducând în prim focus nevoia de accelerare către e-commerce pornită din dorința consumatorului de a avea acces digitalizat la gama produselor celor patru divizii, mai ales în contextul pandemiei globale Covid-19, Raluca a demonstrat un nivel major de reziliență, amplificat de ambiția de a genera adaptarea necesară a business-ului către noua eră digitală.

“În ultimii șase ani în companie, obiectivele mele au fost să integrez activitățile de digital marketing, de la media la advocacy pe toate canalele de comunicare  dar si de a accelera vânzările online, atingând creșteri de două cifre de la un an la altul. În noua poziție globală de Head of L’Oréal University for E-Commerce, mă voi folosi de experiența acumulată pentru a inova educația despre e-commerce în LOréal, atât prin accelerarea programelor existente dar și dezvoltarea unora noi, personalizate pentru diferite funcții, cât și prin programe create împreună cu cei mai mari clienți din e-commerce-ul global.”, a declarat Raluca Duță, Head of L’Oréal University for E-Commerce.

Pentru L’Oréal România, dezvoltarea și promovarea talentelor locale este una dintre priorități, alături de crearea unui mediu de lucru incluziv. 

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related