Sphera Franchise Group deschide al treilea restaurant KFC în Craiova, cu o investiție de 500.000 de euro

Sphera Franchise Group deschide al treilea restaurant KFC în Craiova, cu o investiție de 500.000 de euro

Sphera Franchise Group, liderul industriei de food service din România, care deține compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, își extinde rețeaua prin inaugurarea celei de-a treia unități KFC din Craiova, cu o investiție de aproximativ 500.000 de euro. Această deschidere face parte din strategia de expansiune a brandului la nivel național și de consolidare a prezenței sale în regiunile-cheie ale țării.

„Obiectivul nostru este să aducem experiența KFC și mai aproape de clienți și, în același timp, să jucăm un rol activ în evoluția industriei de QSR din România. Planurile noastre vizează investiții semnificative în tehnologie și digitalizare, precum și un angajament ferm față de angajați și comunitate prin responsabilitate socială și sustenabilitate”, a declarat Marian Gogu, Director General al KFC România.

Noua unitate KFC, situată la etajul 1 al Promenada Mall din Municipiul Craiova, în zona de food court, pe Calea Severinului 61-63 C-M, este operațională începând cu 5 octombrie 2023. Restaurantul, realizat conform celor mai recente standarde internaționale KFC în ceea ce privește designul, digitalizarea și facilitățile, este prevăzut cu kiosk-uri digitale, pentru ușurință în plasarea comenzilor, și cu ecrane, pentru prezentarea interactivă a produselor și ofertelor. De asemenea, restaurantul beneficiază de sistemul free refill pentru băuturile răcoritoare.

Noul restaurant creează 35 de locuri de muncă în comunitatea locală, oferind un mediu dinamic, ce susține dezvoltarea profesională și personală, printr-un traseu clar al carierei și acces gratuit la peste 700 de cursuri online. Un membru al echipei KFC Promenada Mall Craiova, fie că este lucrător în bucătărie sau casier, poate beneficia de un venit net de 3.100 de lei începând cu a treia lună de colaborare, ce include salariul de bază, tichetele de masă și bonusuri și prime acordate conform politicii de remunerare a KFC.  

KFC a intrat pe piața din România în 1997, odată cu inaugurarea primului său restaurant din București. De atunci și până în prezent, brandul și-a consolidat prezența pe piața românească, iar în acest moment rețeaua numără peste 100 de unități în 40 de orașe, atât de tip Drive-Thru, cât și stradale și food court, fiind cel mai mare lanț de restaurante de QSR din România ca număr de locații. 

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related