PepsiCo transformă fabrica din Popești-Leordeni într-un hub de producție european, dublând capacitatea de producție

PepsiCo transformă fabrica din Popești-Leordeni într-un hub de producție european, dublând capacitatea de producție

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță dublarea capacității de producție a fabricii din Popești-Leordeni și transformarea acesteia într-un centru de producție și distribuție de talie europeană. Investiția de 100 de milioane de dolari, anunțată anul trecut și planificată să fie finalizată în 2024, a fost esențială pentru atingerea acestui obiectiv ambițios. Aceasta a inclus adăugarea a trei linii de producție operaționale și construirea unui nou depozit automat. De asemenea, au fost implementate îmbunătățiri semnificative în automatizare și a fost elaborat un nou plan de dezvoltare pentru fabrica de snacks PepsiCo.

Fabrica din Popești-Leordeni are în prezent o capacitate de producție anuală de 39.000 de tone și deservește 17 țări: România, Bulgaria, Moldova, Grecia, Cipru, Albania, Muntenegru, Serbia, Croația, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Ungaria, Ucraina, Kosovo, Macedonia de Nord, Cehia și Slovacia.

"Prin investițiile noastre, transformăm PepsiCo Romania într-un centru de producție și distribuție important pentru Europa Centrală și de Sud-Est. Această evoluție reflectă angajamentul nostru pentru sustenabilitate, tehnologie, și dezvoltarea economiei locale. Prin localizarea aproape completă a portofoliului nostru și crearea de locuri de muncă cu o complexitate mai mare, ne propunem să aducem beneficii României și regiunii. De asemenea, ne concentrăm pe reducerea amprentei de carbon și eficiența operațională, contribuind la un viitor mai bun pentru toți,", susține Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.

Odată cu instalarea noilor linii de producție, PepsiCo Romania a localizat aproape în întregime portofoliul său de produse pentru piața românească (Lay's, Star, Doritos), în proporție de peste 95%. În ceea ce privește depozitul automatizat, acesta va fi inaugurat în prima  jumătate a anului viitor. Acesta va fi echipat un autopaletizator care va asigura automatizarea completă a legăturii dintre liniile de producție și depozit, optimizând astfel eficiența. Investiția în noul depozit automatizat face parte din eforturile PepsiCo de atingere a obiectivelor pe termen lung din cadrul agendei pep+, având ca scop eliminarea imediată a peste 200 de tone de emisii directe de gaze cu efect de seră generate prin transferurile între depozite.

PepsiCo își desfășoară activitatea și investește în România de peste 30 de ani.  În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, susținând dezvoltarea continuă a afacerii sale în țară și consolidându-și rolul de hub regional de producție și distribuție.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com și urmăriți canalele Twitter, Instagram, Facebook, și LinkedIn @PepsiCo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related