Black Friday 2023 la Tazz: vânzări duble față de anul trecut

Black Friday 2023 la Tazz: vânzări duble față de anul trecut

Anul acesta, Tazz a vândut peste 46.000 de vouchere puse în vânzare la prețuri promoționale cu ocazia campaniei de Black Friday, o valoare cu 111% mai mare decât voucherele vândute anul trecut. 50% dintre aceste vouchere s-au vândut într-un timp record, în prima oră de când categoria Bank Friday a fost disponibilă în aplicație.

„A fost anul recordurilor, iar asta se vede din faptul că numărul de vouchere vândut în prima oră a depășit totalul vânzărilor de anul trecut. Un utilizator din București a atins chiar un record pentru cel mai mare număr de vouchere cumpărate, 118 la număr, dintre care 43 achiziționate într-o singură comandă. Este clar că tipul acesta de oferte este apreciat de utilizatori și ne bucurăm că am reușit să oferim o selecție de discount-uri care să răspundă la nevoile și poftele lor.”, a declarat Anca Nelersa, Head of Campaigns & Creative Lab.

 

Cele mai vândute vouchere

Cele mai căutate vouchere au fost cu 80% discount, ele reprezentând 28% din totalul de vouchere vândute, adică peste 13.000. Voucherele cu discount de 50% au fost pe locul doi, cu aproape 11.000 de bucăți vândute, urmate de cele cu 70% discount,  cu peste 9000 de vouchere vândute.     

 

Topul orașelor cu cele mai multe vouchere cumpărate

Peste 34% din voucherele vândute în acest an au fost cumpărate de utilizatorii din București, iar aproape 3000 dintre aceste vouchere au fost achiziționate la restaurantul Trenta Pizza. În Timișoara, utilizatorii Tazz au achiziționat peste 5000 de vouchere, dintre care peste 200 la restaurantul Hoshi Sushi Bar & Wok. Topul este completat de Cluj, cu aproape 5000 de vouchere cumpărate, dintre care peste 300 la Noodle Pack. Printre orașele cu cel mai mare număr de vouchere cumpărate se mai numără:

  • Iași, cu aproape 2700 de vouchere cumpărate de utilizatori, peste 200 dintre aceste vouchere fiind achiziționate la Noodle Pack
  • Brașov, cu peste 2300 de vouchere cumpărate, iar aproape 200 de vouchere au fost pentru KFC
  • Sibiu, cu peste 1000 de vouchere cumpărate, iar aproape 100 dintre acestea au fost pentru KFC

 

Topul partenerilor cu cele mai multe vouchere vândute

Oferta Tazz de Black Friday a inclus vouchere cu prețuri promoționale atât la restaurante partenere, cât și la hypermarket-uri și alte magazine. Dintre acestea, cele care au vândut un număr record de vouchere sunt:

  • Trenta Pizza, cu peste 3000 de vouchere vândute
  • KFC, cu peste 2500 de vouchere vândute
  • Presto Pizza, cu peste 2000 de vouchere vândute
  • McDonald’s, cu peste 2000 de vouchere vândute
  • Kaufland, cu peste 1500 de vouchere vândute

 

Restaurante cu cele mai multe vouchere cumpărate de aceeași persoană

La nivel național, Pizza Hut, Presto Pizza și Pizza Bonita au fost restaurantele care au înregistrat cea mai mare comandă de vouchere de la aceeași utilizatori, cu 20 de vouchere achiziționate pentru fiecare restaurant. Sunt urmate de Trenta Pizza, cu 16 vouchere cumpărate de același utilizator, Aria Gourmet Burger și Trenta Pizza cu 14 vouchere fiecare.

 

Minutul de aur: 7:04, cu vouchere vândute în valoare de 1.100.000 lei

Încă din primele ore în care oferta a fost disponibilă în aplicație, utilizatorii au început să cumpere vouchere, prima comandă înregistrată fiind pe 10 noiembrie, la ora 7:02. La ora 7:04 s-a înregistrat cel mai mare număr de vouchere cumpărate, adică peste 1000 de comenzi în valoare de 1.100.000 lei. Ultima comandă de vouchere a fost duminică, 12 noiembrie, cu doar câteva minute înainte de încheierea campaniei, la 23:25.

Aproape 25% din voucherele cumpărate în perioada 10-12 noiembrie au fost deja activate, cu aproape 15.000 de utilizări.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și onlin, în cele 33 de orașe din țară în care activează în acest moment. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related