Nespresso x Art Safari: NESPRESSO expune la Art Safari o geantă cu capsule reciclate creată de artistul Ionuț Marin

Nespresso x Art Safari: NESPRESSO expune la Art Safari o geantă cu capsule reciclate creată de artistul Ionuț Marin

Nespresso completează expoziția de genți celebre „Bags: Inside Out”, de la Art Safari, prin dezvăluirea unei creații unice, în viziunea estetică a artistului Ionuț Marin – o geantă pentru care a folosit capsule Nespresso reciclate. Accesoriul pune în evidență angajamentul Nespresso pentru sustenabilitate, asigurând circularitatea capsulelor sale, oferindu-le o nouă viață. Geanta „RE-THINK. RE-USE. RE-LOVE.” poate fi admirată, alături de alte 300 de poșete iconice, până pe 14 ianuarie, la Art Safari.

Designul genții încorporează elegant circularitatea capsulelor Nespresso, reinventându-le într-o creație originală ce îmbină tendințele moderne cu grija față de natură. Sub numele sugestiv „RE-THINK. RE-USE. RE-LOVE.”, fiecare capsulă folosită pentru a crea această piesă originală a fost, cândva, o cafea memorabilă. A fost un zâmbet de dimineață, o pauză în tumultul vieții cotidiene sau o clipă de liniște deplină. Acum, adunate într-o geantă originală, o piesă de poveste – povestea tuturor cafelelor degustate și a momentelor memorabile pe care le-au creat. 

„Suntem încântați să colaborăm cu Art Safari și cu artistul Ionuț Marin pentru a aduce în prim-plan angajamentul nostru față de sustenabilitate. Credem că fiecare ceașcă de cafea poate fi o forță a binelui, iar această creație unică, pentru care s-au utilizat capsule Nespresso reciclate este o expresie a valorilor și crezului nostru. Nespresso s-a născut prin inovație, iar acest proiect reflectă foarte bine promisiunea noastră: să le oferim iubitorilor de cafea experiențe memorabile în timp ce ne respectam promisiunile legate de sustenabilitate”, a spus Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso România. 

La expoziția „Bags: Inside Out” de la Art Safari, care prezintă cele mai faimoase genți din lume, Nespresso adaugă o notă inedită și sustenabilă la un line-up impresionant de branduri sonore precum Hermès, Dior, FENDI, până la Louis Vuitton. Expoziția ne invită să explorăm până pe 14 ianuarie 2024 universul fascinant al genților, prezentând aproximativ 300 de poșete din secolul al XVI-lea până în prezent. Este o călătorie captivantă, unde fiecare geantă spune o poveste, iar Nespresso contribuie la acest dialog cu o creație care evidențiază că eleganța poate coexista perfect cu responsabilitatea față de mediu. 

„Prin colaborarea cu Nespresso și artistul Ionuț Marin mai adăugăm o piesă unică în acest line-up iconic, în cadrul expoziției noastre Bags: Inside Out. Geanta creată la provocarea echipei Nespresso, incorporează capsule reciclate într-un mod original. Această creație defilează alături de genți celebre și aduce un ecou puternic al sustenabilității și reinventării elegante în universul modei. O expoziție care nu doar prezintă, ci și inspiră, într-un schimb fascinant între originalitate, stil și responsabilitate”, a declarat Ioana Ciocan, CEO Art Safari.

Ionuț Marin este specialist în prelucrarea artistică a metalului, unde combină într-un mod artistic pielea și metalul în creații purtabile. Este absolvent și lector UNArte București și membru al Uniunii Artiștilor Plastici din România. 

,,Am căutat frumusețea și povestea din spatele fiecărei capsule, aducându-le împreună într-o creație care să transmită nu doar estetică, ci și un mesaj puternic de responsabilitate față de mediu. Prin această operă, încerc să inspir oamenii să privească obiectele noastre de zi cu zi cu alți ochi, să le ofere o nouă viață și să le îmbrățișeze într-un mod mai conștient și creativ. Este o onoare să contribui la această expoziție care aduce împreună arta, moda și sustenabilitatea într-un mod atât de armonios și puternic”, subliniază artistul Ionuț Marin.

Geanta „RE-THINK. RE-USE. RE-LOVE.” este un exemplu creativ din strategia de circularitate a companiei. În România, Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. În explorarea frontierelor inovației și sustenabilității, brandul a mai creat biciclete, sneakersi și alte produse cu capsule reciclate, aducând la viață principiile RE-THINK, RE-USE și RE-LOVE într-un mod palpabil și inspirațional. De asemenea, în 2022 compania a lansat în România proiectul RELOVE prin care recondiționează espressoare. Până în prezent, peste 300 de espressoare RELOVE și-au găsit un nou proprietar.

Nestlé Nespresso SA este pionierul și referința pentru cafea porționată de cea mai înaltă calitate. Compania lucrează cu peste 140.000 de fermieri din 18 țări prin Programul său AAA Sustainable Quality™ pentru a integra practici de durabilitate în fermele și peisajele din jur. Lansat în 2003 în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și a calității recoltelor, asigurând o aprovizionare durabilă cu cafea de înaltă calitate și îmbunătățind mijloacele de trai ale fermierilor și ale comunităților acestora.

În 2022, Nespresso a obținut certificarea B Corp™, alăturându-se unui grup internațional format din 4.900 de companii care îndeplinesc standardele înalte ale B Corp de responsabilitate socială și de mediu și transparență. În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, atunci când primesc o nouă comandă de cafea. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related