PepsiCo România a ajuns la 80% vehicule hibride, accelerând evoluția către obiectivul net zero al companiei

PepsiCo România a ajuns la 80% vehicule hibride, accelerând evoluția către obiectivul net zero al companiei

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță că 80% din flota sa a fost înlocuită cu vehicule hibride, reprezentând un progres semnificativ în conformitate cu obiectivul companiei de a obține emisii nete zero în operațiunile sale globale până în 2040. Ca parte a programului pep+ (PepsiCo Positive), această tranziție a flotei a fost inițiată în 2019 pentru a aborda impactul schimbărilor climatice și pentru a contribui la generarea de schimbări pozitive în beneficiul afacerii, oamenilor și planetei noastre.

În demersul PepsiCo de a obține emisii nete zero până în 2040, integrarea unei flote hibride în România reprezintă o contribuție semnificativă la reducerea amprentei noastre de carbon. Prin electrificarea flotei noastre, ajutăm la reducerea emisiilor în viitor, obținând în același timp informații valoroase despre infrastructura, încărcarea și instruirea necesare pentru a reuși. Alegerea partenerului potrivit este esențială, iar Toyota Hybrid se remarcă prin tehnologia sa inteligentă, concepută pentru eficiență și performanță”, a declarat Daniel Drăgușin, Supply Chain Director, PepsiCo România.

În prezent, flota de vehicule hibride a PepsiCo România este formată din 450 de mașini hibride Toyota Corolla și Toyota Yaris, reprezentând un exemplu de eficiență în reducerea emisiilor de CO2. Spre exemplu, noua Toyota Corolla 1.8 Hybrid (2022) se remarcă prin emisii de CO2 WLTP de numai 101,0 g/km, în timp ce Toyota Yaris 1.5 Eco HYB (2021) convinge prin emisii de CO2 WLTP de numai 87,0 g/km. În plus, PepsiCo a sprijinit instalarea a 18 stații de încărcare în două fabrici din România, inclusiv 12 unități de încărcare normală AC (curent alternativ) și șase unități de încărcare rapidă DC (curent continuu) , și a introdus utilizarea unui sistem GPS avansat pentru a permite reducerea distanțelor de deplasare, monitorizarea consumului de combustibil și minimizarea riscurilor de accidente rutiere.

"Toyota este un pionier în tehnologia hibridă și o marcă renumită pentru fiabilitate și suntem încântați că PepsiCo România a ales o flotă Toyota Hybrid. Împreună, ne îndreptăm spre Beyond Zero, planul Toyota Motor Corporation (TMC) pentru un viitor care merge dincolo de zero emisii, aducând beneficii pentru mediu și mobilitate pentru toți", a declarat Mirela Grigore, Head of Digital Marketing, Toyota România.

În conformitate cu datele și recomandările Toyota, PepsiCo anticipează o reducere de 15% a emisiilor de CO2 generate de flota sa de vehicule din România, comparativ cu 2022, și o scădere de 46% față de nivelul de referință din 2015. În perspectiva anului 2024, planurile PepsiCo includ investiții continuă în infrastructură și instalarea de noi stații de încărcare la locațiile PepsiCo pentru a susține flota de vehicule hibride în creștere.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.com și urmăriți canalele Twitter, Instagram, Facebook, și LinkedIn @PepsiCo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related