PANDORA lansează „BE LOVE”, o nouă campanie de brand care sărbătoreşte puterea transformatoare a iubirii

PANDORA lansează „BE LOVE”, o nouă campanie de brand care sărbătoreşte puterea transformatoare a iubirii

PANDORA anunță noua platformă de brand BE LOVE, printr-o campanie globală de amploare, având ca protagonişti numeroase talente, artişti internaţionali şi vedete în ascensiune.

Plecând de la conceptul că “Dragostea” este un verb,  o acțiune, campania prezintă “Dragostea” ca fiind mai mult decât un sentiment – ​​este acea stare pe care fiecare o simte, o trăiește, o definește și o acceptă. Prezentat de-a lungul campaniei, BE LOVE este o invitație de a trăi zi de zi cu dragoste.

Cu o gamă diversă de colecții de bijuterii Pandora, care includ modele unice realizate din materiale de înaltă calitate, cum ar fi argint 925, aur de 14K (solid și placat), sticlă de Murano, campania BE LOVE accentuează faptul că Pandora este un brand complet de bijuterii pentru oricine caută să adauge strălucire vieţii, indiferent de ocazie sau de sărbătoare. 

 

O distribuţie formată din celebrităţi, dintre care trei noi ambasadoare globale 

BE LOVE introduce trei noi ambasadoare globale Pandora: Chloe și Halle Bailey, surori și artiste, și actrița, autoarea Selma Blair.

În campanie li se alătură talente din mai multe ţări, printre care artista şi modelul Sasha Pivovarova, cuplul de modele Aviana McClish și Colin Alexander, modelul în ascensiune Jocelyn Corona, prietenele şi modelele Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell și Thara, precum și modelele Meghan Collison și Jack Spencer.

Pandora crede că Dragostea are mai multe forme.

Pentru Chloe, BE LOVE înseamnă: „Să fii totul pentru tine şi să te iubeşti aşa cum eşti".

Pentru Halle Bailey, BE LOVE este: „Iubire necondiționată, infinită. Ceva care nu se termină niciodată și despre care știi că este mereu acolo. Nu este niciodată pusă la îndoială – chiar dacă e să cazi de pe o stâncă, ea este acolo să te prindă”.

Pentru Selma înseamnă: „Să fii prezent. Să trăiești fiecare zi întrebându-te cum pot face acest moment mai semnificativ?”

„Pentru Pandora, dragostea este mai mult decât o zi din calendar - este mult mai personală și mai cuprinzătoare decât atât. Începe cu fiecare dintre noi și se reflectă în modul în care ne trăim viața. Aceasta este semnificaţia noii noastre campanii de brand, BE LOVE. Campania aduce la viață scopul Pandora de a oferi o voce iubirilor. Conceptul este reprezentat de noile ambasadoare, Chloe Bailey, Halle Bailey și Selma Blair. Bjuteriile noastre sunt realizate cu dedicare şi pasiune pentru fiecare ocazie sau pentru fiecare zi, reprezentând cea mai bună alegere pentru a sărbători persoanele dragi, pentru a împărtăși momentele speciale, locurile, interesele și visurilor pe care le iubim”, declară CMO Pandora, Mary Carmen Gasco-Buisson.        

 

Un videoclip de campanie cu o melodie specială

Videoclipul campaniei BE LOVE prezintă conceptul de „Dragoste trăită”, exprimat de toate talentele prezente în campanie. Videoclipul a fost regizat de nominalizata la premiul Oscar, Sophia Nahli Allison, alături de producătorul executiv și de două ori câștigătoare a premiului Grammy, Melina Matsoukas.

 

Este creat plecând de la o versiune reînregistrată a piesei clasice de la Bee Gees, „To Love Somebody”, de data aceasta cântată de Chloe și Halle Bailey, special pentru campania BE LOVE.

În videoclip, ambasadoarea globală Pandora, Selma Blair, își îmbrățișează fiul, pe Arthur Saint Bleick, în timp ce Chloe și Halle cântă împreună, pline de afecțiune, accesorizate cu bijuterii personalizate Pandora. Modelul Sasha Pivovarova este surprinsă în timp ce pictează un portret abstract, la scară largă, în culori vii, în timp ce Thara, Salem Mitchell, Saiyan Marley și Jocelyn Corona dansează într-un club de noapte, bucurându-se de timpul petrecut împreună.

În videoclip, bijuteriile din colecțiile Pandora sunt suprapuse masiv - prezentând brandul ca pe un catalizator al auto exprimării, al bucuriei şi al libertăţii creative.

 

Echipa creativă BE LOVE

Realizată de Baron & Baron, campania BE LOVE este munca unei echipe creative, lideră în industrie. Alături de Nahli Allison și Matsoukas, se află fotografii Craig McDean și Raymond Meier. McDean a fost responsabil pentru principalele imagini cu modelele, în timp ce Meier a realizat fotografiile de close up bijuterii şi pe cele statice.

Stilista Rae Boxer, în parteneriat cu artista Grete Henriette, a creat piesele personalizate purtate de Chloe și Halle Bailey, în videoclipul campaniei.

Surorile vizionare, Tanya și Zhenya Posternak, au realizat imagistica suplimentară.

Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile Pandora realizate manual, din materiale de înaltă calitate, oferă posibilități infinite de personalizare, oferindu-le oamenilor posibilitatea să-și exprime stilul personal prin piesele sale. Începând ca un mic magazin de bijuterii în Copenhaga, Danemarca, în urmă cu mai bine de 40 de ani, astăzi Pandora este prezentă în peste 100 de țări. Având durabilitatea ca prioritate, până în 2025, Pandora va cumpăra doar argint și aur reciclate pentru fabricarea bijuteriilor sale și își va reduce emisiile de gaze cu efect de seră la jumătate de-a lungul lanțului său valoric până în 2030.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related