Kaufland România simplifică accesul la ofertele săptămânale prin noul canal de WhatsApp

Kaufland România simplifică accesul la ofertele săptămânale prin noul canal de WhatsApp

Kaufland România anunță lansarea propriului canal de WhatsApp, prin intermediul căruia clienții vor putea primi informații despre cele mai noi oferte și promoții din magazine, direct pe telefonul mobil.

Pe canalul de WhatsApp, clienții vor avea posibilitatea să primească în fiecare duminică pliantul cu ofertele săptămânale de la magazinul Kaufland din apropierea locuinței. Broșura include detalii despre reducerile aplicate produselor marcă proprie, precum și alte promoții disponibile în magazine.

Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții trebuie doar să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp sau să scaneze codul QR disponibil pe site-ul companiei, să trimită un mesaj cu textul „START” în conversația deschisă, urmat de selectarea orașului și adresa magazinului Kaufland preferat. Abonații vor primi apoi promoții personalizate pentru locația aleasă.

„În era digitală, clienții au nevoie de informații rapide și personalizate. Cu ajutorul noului nostru canal de WhatsApp, oferim clienților acces la ofertele săptămânale Kaufland direct de pe telefonul mobil, în cel mai convenabil mod posibil. Această inițiativă reflectă angajamentul nostru continuu pentru inovație și satisfacția clienților, la nevoile și preferințele cărora ne adaptăm permanent”, a declarat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.

Inițiativa se înscrie în seria eforturilor continue ale companiei de a îmbunătăți experiența de cumpărare și comunicarea cu clienții.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related