PepsiCo România numește un nou director în divizia Organized Trade

PepsiCo România numește un nou director în divizia Organized Trade
Alexandrei Rîștariu, Organized Trade Director PepsiCo

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Alexandrei Rîștariu în funcția de Organized Trade Director. Alexandra va raporta către Radu Berevoescu, General Manager și Senior Commercial Director East Balkans.

Cu o carieră impresionantă de peste 15 ani în industria bunurilor de larg consum (FMCG), Alexandra Rîștariu a gestionat diverse funcții și proiecte în mai multe regiuni.  Înainte de a se alătura echipei PepsiCo, ea a ocupat poziția de Director de Marketing pentru produsele de panificație SCE la Mondelez International.

În noul său rol, de director al Organized Trade, Alexandra va prelua conducerea și gestionarea canalelor Organized Trade, Discounters și eComm, având ca obiectiv sprijinirea echipei pentru a livra experiențe excelente în magazine și pentru a negocia cu partenerii locali, regionali și internaționali pentru atingerea obiectivelor strategice ale companiei.

Sunt încântată să mă alătur echipei PepsiCo, o companie globală de top cu o misiune și o viziune puternice. Sunt motivată să lucrez cu echipa pentru a ne atinge obiectivele strategice și pentru a oferi consumatorilor noștri produse și experiențe excelente,” a declarat Alexandra Rîștariu.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.  Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related