PepsiCo lansează campania "Ea este PepsiCo", dedicată celebrării femeilor care ocupă poziții cheie din zona Supply Chain

PepsiCo lansează campania "Ea este PepsiCo", dedicată celebrării femeilor care ocupă poziții cheie din zona Supply Chain

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaște și promovează contribuția femeilor care dețin roluri esențiale în domeniul lanțului de aprovizionare, evidențiind în același timp abilitățile lor inovatoare și încurajând mai multe femei să aspire la astfel de oportunități.

Campania va reface branding-ul unor camioane de livrare ale PepsiCo, înlocuind brandurile companiei cu portretele femeilor remarcabile din campania "Ea este PepsiCo". Această prezentare vizuală înlocuiește simbolurile brandurilor cu portrete autentice ale angajatelor în propriile lor medii de lucru, reprezentând esența modului în care această inițiativă globală sărbătorește și promovează contribuțiile femeilor.

La PepsiCo, credem în puterea și potențialul fiecărei femei. De aceea, lansăm campania <<Ea este PepsiCo>>, o celebrare a contribuțiilor extraordinare ale femeilor din industria alimentară și a băuturilor. Vrem să evidențiem contribuția esențială pe care o aduc acestea la succesul nostru și să inspirăm generația viitoare de lideri. Ne dorim un viitor în care echitatea și incluziunea sunt fundamentale, un viitor în care fiecare femeie are oportunitatea de a-și construi o carieră de succes la PepsiCo”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

La nivel local, este important să evidențiem faptul că PepsiCo East Balkans se remarcă prin echilibrul dintre genuri, având 43% femei și 57% bărbați la nivelul întregii populații angajate, iar în rândul liderilor din East Balkans, procentajul este de 53% femei și 47% bărbați. Această statistică subliniază angajamentul PepsiCo de a promova un mediu de lucru incluziv și echitabil, unde se pune accentul în primul rând pe talentele, abilitățile și valorile pe care fiecare membru al echipei le aduce în mod constant.

PepsiCo recunoaște importanța ca femeile să vadă oportunitățile disponibile. Campania "Ea este PepsiCo" demonstrează cum femeile își pot construi și dezvolta o carieră semnificativă în prima linie la PepsiCo, susținută de instrumente și de o cultură care să sprijine continuu dezvoltarea lor.

"A face ca mai multe femei să candideze pentru roluri cheie nu este benefic doar pentru angajați, pentru familiile lor și pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, ci este important și pentru afacerea noastră", a declarat Becky Schmitt, Chief Human Resource Officer, PepsiCo. "PepsiCo dorește ca femeile să vadă clar oportunitățile de carieră care le sunt disponibile și să le ofere exemple de succes din partea femeilor care lucrează în frontline, și nu numai. Sperăm că persoanele care văd aceste camioane pe piețele din întreaga lume să fie inspirate și să candideze pentru un rol la PepsiCo."

 

She Is PepsiCo  - Profiluri recompensate de PepsiCo

Campania "Ea este PepsiCo" aduce în prim plan diversitatea remarcabilă a femeilor care dețin roluri cheie în cadrul companiei. Fiecare dintre aceste femei selectate au un parcurs profesional unic, aducând o valoare distinctă. Iată câteva dintre poveștile lor:

  • Anemari V. - Operator la camera de sirop: În ciuda provocărilor personale, ea excelează la locul de muncă, demonstrând calități precum empatie, tenacitate, implicare și perseverență.
  • Cristina C. – Gestionar depozit: Se remarcă printr-o pasiune molipsitoare și o abordare axată pe rezultate. În mod remarcabil, călătoria de 17 ani a Cristinei la PepsiCo a început cu primul ei loc de muncă. Dincolo de realizările sale profesionale, ea a cultivat o cultură de echipă pozitivă și i-a îndrumat pe cei din jurul ei.
  • Alexandra B. – Specialist calitate: La 30 de ani, Alexandra se află la al doilea loc de muncă. O persoană dedicată și curioasă, în ciuda faptului că este introvertită, ea excelează în calitate de coordonator și este pasionată de tehnologie. Ea a avut o evoluție profesională interesantă, ocupând șase roluri în șapte ani.

Ea este PepsiCo” ilustrează aspirația „Un loc în care să fii tu” (A Space to Be You) de a crea un spațiu colaborativ, echitabil și incluziv în care fiecare persoană, indiferent de cum arătăm, de unde venim sau pe cine iubim, are o voce. Această formulă se extinde la partenerii de afaceri ai PepsiCo și la comunitățile pe care le deservește și ajută la progresul companiei în direcția ambițiilor sale pep+, inclusiv atingerea parității de gen în funcțiile de conducere la nivel global, menținerea echității salariale și contribuția la ridicarea comunităților defavorizate din întreaga lume.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.  Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related