REHAU obține cel mai bun rating de sustenabilitate în cadrul evaluării CDP 2023, demonstrând angajamentul continuu față de mediul înconjurător

REHAU obține cel mai bun rating de sustenabilitate în cadrul evaluării CDP 2023, demonstrând angajamentul continuu față de mediul înconjurător
Alexandru Oprea, Country Manager REHAU Romania

În fiecare an, organizația non-profit CDP examinează și evaluează datele transmise în mod voluntar de către companii și orașe pentru a face vizibil impactul global asupra climei. REHAU participă încă din 2014, iar anul acesta a primit pentru a treia oară consecutiv nota B.

Ratingul de sustenabilitate CDP primit de REHAU este o dovadă a preocupării reale a companiei pentru mediul înconjurător și demonstrează angajamentul acesteia de a proteja planeta noastră pentru generațiile viitoare. Datele colectate și evaluate de organizația de mediu non-profit sunt considerate standardul de aur atunci când vine vorba de evaluarea companiilor și orașelor din punct de vedere al criteriilor ecologice. Anul trecut a fost înregistrată o participare record, întrucât peste 23.000 de companii au împărtășit în mod voluntar date complete privind impactul asupra climei, apei și pădurilor.

„Aceste cifre subliniază importanța și semnificația deosebită a ratingului CDP. La REHAU Industries urmărim o strategie ambițioasă de sustenabilitate. Ratingul obținut este atât o confirmare excelentă, cât și o motivație pentru noi de a realiza și mai mult”, a spus Andreas Jenne, Head of Sustainability REHAU Industries.

La nivel internațional, atât REHAU Industries, cât și REHAU Automotive, care din 2022 funcționează independent, au obținut ratingul de top B în clasamentul CDP 2023, depășind media industriei de rating C în „Producția de mase plastice”. De asemenea, în cadrul evaluării detaliate, REHAU Automotive excelează cu o notă A la „Inițiative de reducere a emisiilor și produse cu emisii reduse de carbon”.

„Suntem foarte mulțumiți de acest rezultat care evidențiază beneficiile numeroaselor măsuri pe care le-am implementat în ultimii ani. Cu toate acestea, ratingul general ne indică, de asemenea, că mai avem încă potențial de îmbunătățire”, subliniază Andreas Pinkernelle, Head of Sustainability REHAU Automotive

În calitate de lider global, REHAU recunoaște rolul esențial pe care îl joacă în modelarea unui viitor durabil și în promovarea responsabilității față de mediu. Acest angajament este ușor de remarcat și în România, unde compania derulează anual acțiuni de CSR, dar și depune eforturi constante pentru a fi o companie cât mai sustenabilă. REHAU  și modelează viitorul cât mai sustenabil posibil, deoarece sustenabilitatea este ferm ancorată în procesul de luare a deciziilor strategice.

„REHAU România a desfașurat numeroase acțiuni sustenabile, printre care se numără mutarea birourilor din București și Cluj în clădiri eficiente energetic, amenajarea birourilor cu soluții sustenabile, dar și promovarea unor comportamente ecologice în rândul angajaților. De asemenea, pentru colegii noștri am susținut traininguri pe teme care vizează reciclarea produselor și clienților mereu am încercat să le oferim soluții eficiente energetic. Astfel, ne arătăm angajamentul nostru față de natură și față de generațiile viitoare”, a declarat Alexandru Oprea, Country Manager REHAU România.

În prezent, REHAU își propune să crească cantitatea de materiale reciclate din producție cu 20% până în 2025. Mai mult de jumătate din profilele de ferestre REHAU conțin deja până la 75% de granule reciclate, iar până în 2035, compania își propune să aibă o producție neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2 la nivel mondial. Acest lucru a fost deja implementat în anumite locații. Astfel, pentru generațiile de mâine, REHAU are orizonturile îndreptate către viitor, și va continua să își depășească limitele, pentru un viitor sustenabil și inovator - în conformitate cu sloganul "Engineering progress. Enhancing lives".

Grupul REHAU generează o cifră de afaceri anuală de peste 4,5 miliarde de euro cu soluții pe bază de polimeri. Acesta reunește sub același acoperiș companii puternice precum: REHAU Industries cu Meraxis, New Ventures, RAUMEDIC și REHAU Automotive.

REHAU Industries este o companie independentă și combină soluțiile pentru construcții, soluții pentru clădiri, soluții pentru ferestre, soluții pentru mobilier și soluții industriale.

În grupul REHAU lucreză peste 12.000 de angajați, în peste 150 de locații din întreaga lume, într-un efort comun pentru a îmbunătăți viața clienților, prin utilizarea de tehnologii inovatoare și durabile pentru sectoarele construcțiilor, ferestrelor, mobilierului și industriei.

REHAU are o istorie de 27 de ani în România și are în prezent 132 de angajați la nivel național. Cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 57 de milioane de euro în 2022.

CDP este o organizație non-profit cu birouri regionale și parteneri în 50 de țări, care evaluează în mod transparent activitățile de mediu la nivel mondial. Metodologia de evaluare este pe deplin aliniată la Task-force for Climate-Related Financial Disclosures (TCFD) și la cele mai importante standarde de mediu și, prin urmare, oferă un set de date comparabile pentru întreaga piață. În prezent, companii, orașe, state și regiuni din peste 90 de țări își transmit în mod regulat datele către CDP. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related