TikTok sărbătorește Ziua Internațională a Cărții alături de comunitatea #BookTok din România

TikTok sărbătorește Ziua Internațională a Cărții alături de comunitatea #BookTok din România

Cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, TikTok lansează un efect AR disponibil în aplicație, care să aducă împreună iubitorii de carte prin conversațiile despre literatură.

#BookTok este una dintre cele mai înfloritoare comunități de pe TikTok și aduce împreună creatori, autori și iubitori de lectură din toată lumea, oameni care împărtășesc aceeași pasiune pentru cărți și literatură.

TikTok explorează noi modalități prin care comunitatea de pe #BookTok să se dezvolte, să poată crea și învăța. Astfel, pentru a sărbători Ziua Internațională a Cărții, platforma anunță un nou efect destinat iubitorilor de cărți, prin care aceștia sunt încurajați să își împărtășească experiențele și cărțile preferate. Acesta vine în întâmpinarea parteneriatului cu Cărturești, cel mai mare lanț de librării din țară, colaborare care urmărește să stimuleze dragostea pentru literatură și să conecteze comunitatea pasionaților de literatură.

Pentru a marca această zi specială, TikTok introduce un efect AR special disponibil în aplicație, care celebrează literatura și încurajează conversațiile în rândul comunității iubitorilor de cărți din România și nu numai. Acest efect îi va transpune pe utilizatori într-o experiență dinamică, unde sunt invitați să împărtășească gânduri și idei despre cărțile, autorii și personajele lor preferate. De la cărțile pe care le recitesc cel puțin o dată pe an, la cărțile pe care le iau în călătorii sau cele care i-au ajutat să înțeleagă mai bine ce înseamnă să fii adult, efectul va servi drept catalizator pentru stimularea discuțiilor. TikTok își propune să cultive un spațiu online vibrant și sigur, în care creativitatea prosperă și puterea povestirii înflorește, utilizatorii fiind astfel încurajați să se lase inspirați de pasiunea lor pentru literatură.

Suntem impresionați și fericiți că există comunități online precum BookTok, care au un impact semnificativ în consolidarea unor obiceiuri sănătoase. #BookTok a adus împreună iubitorii de carte în moduri în care nu ne-am fi așteptat, în timp ce și-a pus amprenta asupra culturii, în afara platformei. Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum iubitorii de carte din comunitatea românească vor fi inspirați să transmită mai departe gânduri și experiențe pe TikTok”, a spus Jakub Olek, Head of Public Policy and Government Relations pentru Europa Centrală și de Est la TikTok.

TikTok colaborează cu Cărturești pentru a celebra Ziua Internațională a Cărții printr-o activare unică în librărie, cu o surpriză care să aducă împreună pasionații de literatură, atât pe platformă, cât și în afara acesteia.

Astfel, pe 23 aprilie, iubitorii de carte sunt invitați să participe la un eveniment de speed dating concentrat pe cărțile preferate, la cafeneaua din Cărturești Carusel, o ocazie perfectă care să dea naștere unor discuții dedicate literaturii și să îi aducă mai aproape de pasionații de lectură de BookTokerii lor preferați, cum ar fi @booksstopia, @nostalgic.fairytale, @tori.stroe, @marybooks222 și autoarea contemporană Laura Ionescu @luluts404.

Cu această ocazie specială, pasionații de carte din comunitatea #BookTok vor avea ocazia să participe la o întâlnire cu creatorul lor BookTok favorit și să discute despre cărțile care au jucat un rol important în dezvoltarea lor. Pentru a facilita discuțiile, oamenii sunt încurajați să-și aducă cartea preferată, iar un joc de cărți bazat pe întrebările despre literatură din efectul BookTok va fi disponibil la fiecare sesiune de speed dating. Pasionații de carte au fost selectați pe baza unui mecanism de înscriere publicat pe profilurile creatoarelor.

„Comunitatea BookTok este o comunitate vibrantă și dinamică de cititori pasionați care își împărtășesc dragostea pentru cărți și literatură pe TikTok. Prin intermediul BookTok, cărțile devin mai accesibile și mai relevante pentru o nouă generație de cititori, consolidând astfel importanța și impactul cărților în societatea modernă. Sperăm ca această întâlnire între cititori și creatorii lor preferați de conținut să încurajeze și mai mult dragostea pentru lectură și popularizarea acesteia printre tineri. Ne bucurăm să putem fi gazde ale acestui eveniment și să sărbătorim cărțile alături de cei care le scriu, le citesc și le îndrăgesc”, a adăugat Roxana Tomai, PR & Social Media, Cărturești.

Cu peste 31 de milioane de postări la nivel global, #BookTok este una dintre cele mai înfloritoare comunități de pe TikTok, inspirând cititorii din întreaga lume prin conținut captivant, de la recenzii de cărți la sfaturi de scris. Activitățile recente ale comunității, cum ar fi provocarea #HerStory, arată impactul autoarelor și personajelor feminine în literatura contemporană.

Alăturați-vă TikTok și Cărturești pentru a sărbători Ziua Internațională a Cărții, dar și pentru a intra în legătură cu alți pasionați de literatură din comunitatea #BookTok.

De 23 ani, Cărturești redefinește așteptările pe care le avem de la o librărie. Dacă Borges avea dreptate, și Paradisul este o mare bibliotecă, noi încercăm să o construim pentru cititorii din România. De aceea, o vizită în oricare dintre librăriile Cărtureşti este o experienţă în sine. Credem că principala noastră realizare este aceea de a fi făcut cititul „cool” din nou, punând la dispoziţia clienților noștri un loc cu adevărat prietenos unde să se întâlnească, să discute, să construiască proiecte și nu în ultimul rând să citească. Astfel, în două decenii de experienţă, Cărtureşti a devenit şi un fel de „cool curator,” adăugând rafturilor sale tot felul de obiecte care ne fac viaţa mai frumoasă: accesorii de lectură sau de ceai, decoraţiuni, obiecte de design, gadgeturi şi produse ingenioase.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related