Burger King își dezvoltă echipa de marketing din România în linie cu planul ambițios de expansiune pe piața locală

Burger King își dezvoltă echipa de marketing din România în linie cu planul ambițios de expansiune pe piața locală
Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România / Mariana Lisofschi, Brand Manager Burger King

Rex Concepts, compania care deține Master Franciza pentru Burger King din Polonia, Republica Cehă, România și Germania, își dezvoltă echipa de marketing pentru brandul Burger King în România, în linie cu obiectivele de dezvoltare ale brandului pe piața locală. Astfel, Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România va coordona echipa locală de marketing, iar Mariana Lisofschi se alătură echipei începând cu luna aprilie, în rolul de Brand Manager, în vederea consolidării strategiei de dezvoltare a brandului Burger King pe piața din România.

Cu o experiență de peste 20 de ani în industria restaurantelor cu servire rapidă, coordonând în trecut campanii de marketing pentru brandurile Pizza Hut și KFC, începând cu luna aprilie 2024, Mariana Lisofschi se alătură echipei Rex Concepts și va asigura coordonarea activității de marketing pentru brandul Burger King, cu focus pe dezvoltarea brandului la nivel local.

„Mă bucur că mă alătur echipei Burger King, mai ales în contextul dezvoltării brandului și a produselor din portofoliu. Avem o strategie puternică și planuri foarte mari pentru România, iar experiența mea în industrie mă va ajuta cu siguranță să îmi calibrez obiectivele și acțiunile în direcția dezvoltării sănătoase a strategiilor de marketing și comunicare ale unui brand atât iubit de consumatorii români. Burger King are o poveste inedită în România și mă bucur mult să fiu parte din ea”, a declarat Mariana Lisofschi, Brand Manager Burger King.

Un brand curajos ca Burger King are nevoie de o echipă pe măsură. Cu un plan ambițios de dezvoltare pe piața din România, consolidarea echipei locale de marketing este un pas firesc în vederea atingerii obiectivelor pe care ni le-am setat pe termen mediu și lung. Pregătim o mulțime de lansări de produs și surprize pentru fanii din România și, în același timp, avem un plan puternic de expansiune la nivel național. Alături de Mariana vom accelera planurile de comunicare și de marketing astfel încât să ajungem mai aproape de cât mai mulți români cu produsele și proiectele noastre", a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România

Cu un plan puternic de expansiune și dezvoltare a brandului și portofoliului de produse, în prezent, 22 de restaurante Burger King întâmpină anual milioane de clienți în 9 orașe din România.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related