Alexandra Petculescu: Inca exista asteptarea ca un produs handmade sa coste asemanator cu un produs de brand de serie

Alexandra Petculescu: Inca exista asteptarea ca un produs handmade sa coste asemanator cu un produs de brand de serie

S-a facut inginera, dar din interiorul ei tot razbatea o voce care-i cerea mai mult, pana cand a intrat intr-un magazin cu obiecte de pictura si a simtit ca asta vrea sa faca. Sa picteze. Timid, a inceput sa exploreze pictura, iar la scurta vreme de la acel moment a aparut si brandul ei, Alexa Paintings.  Ea si partenerul sau, Daniel, au deschis in 2019 si un magazin online.

"Dificultatea intr-un business handmade cred ca tine si de tendinta sociala generala de a cumpara branduri ca o obisnuinta zilnica, mai multe decat a te duce spre micii intreprinzatori", spune Alexandra.

Vorbim cu Alexandra Petculescu despre creatie si despre brandul sau de haine pictate manual.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related