Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS

Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS

Arctic, unul dintre cele mai iubite branduri românești, a fost recunoscut ca lider în categoria aparatelor electrocasnice pentru locuință, din punct de vedere al raportului calitate-preț, potrivit celui mai nou studiu independent realizat de ICERTIAS, primind certificarea BestBuy*. Astfel, brandul care democratizează tehnologia cu respect față de resurse, oameni și viitor, reconfirmă pentru a 5-a oară angajamentul constant față de inovație, eficiență și sustenabilitate. 

Arctic, brandul românesc cu o tradiție de peste 50 de ani, își reconfirmă aprecierea de care se bucură în rândul consumatorilor, consolidându-și poziția de brand de încredere, cu produse accesibile, durabile și adaptate nevoilor reale ale familiilor din România. Conform studiului independent realizat de compania internațională de certificare ICERTIAS, Elveția, românii consideră că Arctic oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața locală a electrocasnicelor.

 

Inovație sustenabilă, inspirată din viața reală

Arctic este un brand care evoluează odată cu stilul de viață al românilor, oferind soluții intuitive și eficiente pentru nevoile actuale ale familiilor moderne. Produsele sunt dezvoltate cu grijă față de resurse, oameni și viitor, democratizând tehnologia și aducând inovația acolo unde contează cel mai mult, în viața de zi cu zi. Fie că este vorba despre electrocasnicele încorporabile, create pentru a aduce coerență estetică și funcționalitate bucătăriilor contemporane, despre cuptoarele care transformă gătitul într-o experiență practică și creativă, aparatele frigorifice sau mașinile de spălat si uscătoarele cu eficiență energetică ridicată, Arctic se poziționează ca un brand ancorat în realitate, orientat către sustenabilitate aplicată. Cu un design adaptat noilor generații și o abordare ce îmbină durabilitatea cu eficiența, produsele Arctic sunt construite pentru a susține un stil de viață echilibrat, inspirând alegeri mai responsabile.

Mulțumită acestei abordări, Arctic a fost desemnat de consumatori drept lider în categoria aparatelor electrocasnice pentru locuință, din perspectiva raportului calitate-preț, primind certificarea Best Buy Award 2024/2025, acordată de ICERTIAS – Zurich, Elveția, pe baza unui studiu independent realizat cu ajutorul a 1.200 de respondenți. Totodată, potrivit studiului BrandRo, coordonat de Biz și realizat de Unlock Market Research în același interval, Arctic este unul dintre cele mai iubite branduri românești și lider în categoria electrocasnicelor sustenabile.

„Cred cu tărie că rolul unui brand este să rămână conectat la viața reală și la tot ceea ce contează cu adevărat pentru oameni. Am învățat că încrederea se construiește în timp, prin lucruri simple, prin autenticitate, grijă, consecvență. Brandul Arctic își asumă responsabilitatea de a oferi produse care adaugă sens, create cu grijă, cu empatie și cu respect față de resurse și față de cei care ne aleg. Această relație tăcută, dar constantă, cu cei care folosesc produsele noastre ne inspiră zi de zi. Arctic este un brand care deschide casele românilor spre evoluție, creează punți între tehnologie și viață, între nevoi reale și soluții inteligente. Iar faptul că oamenii aleg să ne fie alături, rămâne cea mai frumoasă recunoaștere”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director, Beko România, Moldova, Grecia, Malta și Cipru.

 

Tehnologie de vârf, produsă în România

Cu o tradiție de peste 50 de ani în România, brandul Arctic este astăzi clasat în top 5 cele mai iubite branduri românești și lider în categoria brandurilor sustenabile, potrivit studiului BrandRO realizat de Unlock Market Research (companie independentă de analiză) și publicat de revista Biz pentru 2024–2025. Fabrica din Găești, unde au fost fabricate primele produse Arctic, este acum una dintre cele mai mari unități de producție a electrocasnicelor din Europa. După preluarea de către Beko, în 2002, investițiile constante au dus la creșterea capacității de producție și a gradului de tehnologizare, astfel că, în aprilie 2025, a fost depășit pragul de 45 de milioane de aparate frigorifice fabricate de la deschidere. Transformarea brandului Arctic într-un reper de sustenabilitate reflectă viziunea strategică a companiei Beko România, care coordonează astăzi două dintre cele mai importante unități de producție din Europa: fabrica din Găești, unde tradiția se împletește cu performanța, și fabrica din Ulmi - considerată una dintre cele mai avansate și sustenabile unități industriale din lume, recunoscută de Forumul Economic Mondial ca Sustainability Lighthouse. În fabrica din Ulmi, tehnologia de ultimă generație, digitalizarea și grija față de mediu sunt parte integrantă a modului în care Beko România definește viitorul producției de electrocasnice.

Sustenabilitatea face parte din arhitectura deciziilor pe care le luăm în fiecare zi, la toate nivelurile companiei. Fiecare investiție, fiecare produs și fiecare decizie operațională sunt gândite cu responsabilitate față de oameni, comunități și mediu. Cred că rolul unei companii lider este nu doar să răspundă așteptărilor prezentului, ci să anticipeze ceea ce contează pentru viitor. Iar în cazul Beko România, acest viitor înseamnă eficiență, tehnologie curată și un impact economic real, construit pe termen lung”, a declarat Marius Mihăilescu, Country Director Beko România, Moldova, Grecia, Malta și Cipru.

Dezvoltarea brandului Arctic este permanent susținută de infrastructura și direcția strategică ale Beko România. Compania coordonează local, pe lângă două dintre cele mai avansate unități de producție din Europa – la Găești și Ulmi, care exportă peste 84% din producția totală în peste 80 de țări – o rețea națională de service și un hub dedicat pieselor de schimb. Prin această fundație solidă, Arctic își menține promisiunea de a livra produse accesibile, eficiente și sustenabile, adaptate nevoilor consumatorilor din România.

 

Produse sustenabile pentru un viitor mai verde

Prin brandul Arctic, Beko România își extinde demersurile pentru atingerea obiectivelor de sustenabilitate asumate la nivel de grup, aducând pe piață produse inovatoare, eficiente din punct de vedere al consumului de resurse, concepute responsabil pe tot parcursul ciclului de viață – de la design și producție, până la utilizare și eliminare. Noua gamă Arctic, lansată în 2024, reflectă angajamentul de a democratiza tehnologia, prin soluții care îmbină performanța, economia de resurse și funcționalitățile relevante pentru nevoile actuale ale familiilor moderne. Aceste principii se regăsesc în noile aparate frigorifice dotate cu tehnologia Full No Frost, care previne apariția gheții, tehnologia AeroCooking, care asigură distribuirea uniformă a căldurii în cuptoarele electrice încorporabile, și SaveInAll, o abordare integrată care contribuie la reducerea consumului de apă și energie al mașinilor de spălat rufe.

Consumatorii caută echilibru și soluții care să le facă viața mai ușoară. Iar pentru noi, la Arctic, asta înseamnă mai mult decât tehnologie, înseamnă apropiere, înțelegere și implicare reală. Ne-am asumat promovarea unui stil de viață sustenabil prin educație, prin campanii care inspiră alegeri conștiente, respect pentru resurse, încredere și grijă față de ceea ce contează cu adevărat. De la inițiative precum „Forgotten”, ce readuce în atenție hainele uitate în dulap, până la cooking show-urile noastre care valorifică rețetele tradiționale și ingredientele locale, construim un dialog sincer cu oamenii, într-un ritm actual. Ne-am asumat să fim autentici, să fim prezenți, utili și relevanți, în toate momentele în care consumatorii aleg cu grijă pentru ei și pentru cei din jur”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Beko România, Moldova, Grecia, Malta și Cipru.

Prin producție responsabilă și produse sustenabile, dar și prin campanii de comunicare și implicare activă în comunitate, Beko România continuă să își mențină angajamentul față de consumatorii români, oferind electrocasnice eficiente, durabile și care facilitează adoptarea unui stil de viață responsabil.

* Certificarea „Best Buy Award – GENERAL 1 – Romania 2024/2025” a fost acordată brandului Arctic de către ICERTIAS – International Certification Association GmbH, Zurich, Elveția, în urma unui studiu independent derulat în aprilie 2024 pe un eșantion reprezentativ de 1.200 de respondenți din România, utilizatori de internet cu vârsta peste 18 ani.

Beko România, lider pe piața locală de electrocasnice, care are în portofoliul său brandurile de consum Arctic, Beko, Indesit, Hotpoint, Whirlpool și Grundig, este parte a grupului Beko Europe. Cu investiții de peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko România și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Beko România deține două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 45 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.

Compania a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related