Noul produs din portofoliul brandului Caroli a fost creat pentru a satisface preferințele consumatorilor care apreciază combinația echilibrată dintre arome și calitate.
Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea Cârnaților Pofticioși sub brandul Caroli, un sortiment special cu boabe de muștar. Noul produs aduce în prim-plan o combinație originală de carne de porc de calitate superioară și boabe de muștar și este menit să răspundă preferințelor consumatorilor români pentru gusturi savuroase și opțiuni alimentare versatile.
„Lansarea Cârnaților Pofticioși Caroli este rezultatul unui proces susținut de cercetare și dezvoltare, dar și al unei strategii de consolidare a portofoliului nostru prin investiții în produse care să răspundă preferințelor actuale de consum. De altfel, produsele din portofoliul nostru din categoria cârnați se regăsesc cel mai des în coșurile de cumpărături, o recunoaștere a faptului că rețetele pe care le-am testat și le-am rafinat de-a lungul timpului respectă cele mai înalte standarde de calitate și aduc atât gusturi noi delicioase, dar și diferențiere pe piață. Cârnații Pofticioși cu boabe de muștar de sub brandul Caroli sunt o continuare firească a acestui demers, oferind o experiență gastronomică deosebită“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.
Noul produs se remarcă prin versatilitate, putând fi pregătit rapid acasă, la grătar, prin prăjire sau la cuptor, indiferent de opțiunea de gătit aleasă păstrând combinația echilibrată dintre arome și calitate.
Cârnații Pofticioși cu boabe de muștar Caroli vor beneficia de o campanie de comunicare dedicată, cu mesajul „Omleta s-ar face și ochiuri pentru Cârnații Pofticioși de la Caroli“, ce se va desfășura în perioada mai – iunie. Aceasta include un spot TV, care va fi difuzat pe parcursul acestor luni, o prezență solidă în mediul digital, pe platforme de social media, acțiuni BTL în punctele cheie de vânzare, toate cu scopul consolidării prezenței noului produs pe piață.
Produsul va putea fi achiziționat în varianta ambalată, în pachet cu gramaj de 250 g, și în varianta vrac, aflată la vitrina asistată din magazine.
Brandul Caroli continuă să fie preferat de consumatorii de produse din categoria cârnaților, printre cele mai apreciate sortimente aflându-se și cârnații Cabanos.
Caroli Foods Group este unul dintre cei mai importanți producători de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă, în prezent, un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci branduri: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara, precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.
Sigma este o companie multinațională alimentară de top, care operează în 17 țări din trei regiuni-cheie: Europa, America de Nord și America de Sud. Cu 64 de fabrici și 179 de centre de distribuție, compania produce, comercializează și distribuie alimente de marcă de calitate, inclusiv carne ambalată, brânză, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate. Portofoliul diversificat al Sigma include peste 100 de branduri, care acoperă diferite categorii și segmente de piață, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli și Sosua.