Liderii locali din domeniul resurselor umane sunt așteptați, pe 3 iunie 2025, la noua ediție a proiectului „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, organizată de BusinessMark la Cluj-Napoca. Conferința va reuni profesioniști români și o invitată internațională, ce vor discuta despre cum arată piața muncii de astăzi din perspectiva organizațiilor și ce pot face acestea pentru a avea un brand de angajator care să fie atractiv în ochii potențialilor candidați. Totodată, conferința va acorda atenție și strategiilor privind experiența angajaților și cum contribuie cultura organizațională la menținerea acestora motivați și implicați la locul de muncă.
Cei 22 de speakeri ce vor urca pe scena conferinței vor răspunde, totodată, unei întrebări cheie: au nevoie strategiile de atragere a talentelor de o actualizare?
Evenimentul va include sesiuni de prezentări, discuții 1-to-1 și două paneluri moderate de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Global Employer Branding Lead, Danfoss
- Sînziana Mureșan, HR Director, Emerson Cluj
- Alina Vicol, Head of Employer Branding & Communications, Nagarro
- Mădălina Hurducaș, Head of People Office, Accesa
- Adriana David, Learning & Development Lead, Bosch Engineering Center Cluj
- Alexandra Tudor, Senior Change Manager, Genpact EMEA
- Anca Bosinceanu, HR Manager, UCMS by AROBS
- Roxana Turos, Chief People Officer, RebelDot
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST Automotive Production
- Gabriel Chirvase, Human Resources Manager, Cemacon
- Teodora Voila, Talent Acquisition Lead, Capgemini Engineering Romania
- Alina Bîrsan, Customer Excellence Director EMEA, Vertiv
- Codruța Belea, PR and Communication Senior Specialist, MassMutual Romania
- Ioana Barboș, Founder & Data Scientist, Giraffa Analytics
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, colorful.hr, an SD Worx company
- Oana Popa, Health & Wellbeing Lead și Psiholog, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
- Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter,
People Experience Expert & Companies Transformation Advisor - Raluca Lefter, Senior Growth Advisor, Benefit Edenred
- Petru-Iulian Mureșan, Antreprenor, Consultia – platforma SSM.ro
- Ana Maria Ivanov, Key Account Manager, Smartre
- Anca Gurzu, Key Account Manager, Bringo
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
Această conferință face parte din seria de evenimente „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce se desfășoară pe parcursul anului în 10 orașe și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders. Proiectul va continua pe parcursul anului în București (13 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea (23 octombrie), Timișoara (12 noiembrie) și Sibiu (26 noiembrie).
Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: colorful.hr – an SD Worx Company, Macromex, OLX Locuri de Muncă, UCMS by AROBS, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Edenred, Smartree, CMC Grup Risk Advisor, Consultia – platforma SSM.ro, Bringo, World Class România
Partener de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Revista de HR, Portal HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, Events Max, spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Business Voice, Economistul, Ziarul Clujean, Arad24.net, Express de Banat, All About Jobs, Business Press, Bănățeanul
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.