Raiffeisen Bank România contribuie la modernizarea spațiilor multifuncționale pentru studenții din Iași și din alte 7 centre universitare din țară

Raiffeisen Bank România contribuie la modernizarea spațiilor multifuncționale pentru studenții din Iași și din alte 7 centre universitare din țară

Peste 100.000 de studenți și cadre didactice din Iași și din alte 7 centre universitare din țară, vor avea  acces la spații moderne de lucru, co-working și relaxare, precum amfiteatre, biblioteci sau hub-uri recreaționale, ca urmare a unei investiții realizate de Raiffeisen Bank România.

În total 13 campusuri universitare din Iași, Alba Iulia, București, Constanța, Ploiești, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara vor beneficia de spații de lucru modernizate.

“Acest demers al Raiffeisen Bank România reflectă angajamentul real pe care banca îl are pentru îmbunătățirea calității învățământului superior din România și implicit din zona Iașiului. Dincolo de contribuția în infrastructura educațională, această inițiativă reprezintă o investiție în potențialul studenților și sprijină formarea viitorilor profesioniști.”, Bogdan Babici, Director Regional Retail, Regiunea Moldova, Raiffeisen Bank România

Centrele universitare din Municipiul Iași vizate de aceste investiții sunt Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”; Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi”; Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa”; Universitatea de Ştiinţele Vieţii “Ion Ionescu de la Brad”.

“Raiffeisen Bank este unul dintre partenerii constanți ai universității noastre și ne bucurăm de implicarea lor în ceea ce înseamnă educație, învățământ superior și cultură în general. Acest parteneriat acoperă cele mai relevante dimensiuni ale formării studenților, dar și ale implicării universității în comunitate. Este vorba despre susținerea performanței școlare, implicarea în activități de voluntariat, dar și în asigurarea de activități recreaționale.”, Liviu Maha, rectorul Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

 

Experințe imersive în noile spații din universități

Pentru a fi cât mai atractive pentru studenți, spațiile au ca element central câte o ilustrație mixtă 2D, care transcende în lumea digitală sub forma unor filtre de realitate augmentată, accesibile utilizatorilor de Tik-Tok.

Realizate în urma unei colaborări extinse între Raiffeisen Bank România, One Night Gallery și 4 artiști digitali (Sebastian Pren, Alexandru Nimurad, Maria Tabarcea și Irina Perju), acestea sunt menite să încurajeze studenții să își urmeze visul și să “Make It Happen”.

Prin simpla scanare a codului QR, ilustrațiile deschid un filtru de Tik-Tok cu mesaje de susținere și indicii care să-i provoace pe studenți să descopere conceptul din spatele fiecărei opere.

Lista completă a campusurilor universitare:

  • Iași –Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”; Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi”; Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa”; Universitatea de Ştiinţele Vieţii “Ion Ionescu de la Brad”
  • Alba Iulia - Universitatea „1 Decembrie 1918”
  • București - Academia de Studii Economice și Universitatea București
  • Constanța - Universitatea „Andrei Șaguna” și Universitatea Ovidius
  • Ploiești – Universitatea de Petrol și Gaze
  • Târgu Mureș – Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade”
  • Suceava - Universitatea „Ştefan cel Mare”
  • Timișoara – Universitatea de Vest
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related