BRD susține comunitatea de gaming la Bloggers LAN Party #BLP25

BRD susține comunitatea de gaming la Bloggers LAN Party #BLP25
Credit foto: Alex Damian

Pe 21 și 22 iunie a avut loc ediția aniversară a Bloggers LAN Party – #BLP25, un eveniment emblematic pentru comunitatea de gaming din România. Ca partener principal, BRD – Groupe Société Générale a susținut un weekend plin de gaming, creativitate și experiențe.

Credit foto: Alex Damian

Ce a adus ediția a 25-a a evenimentului:

  • Peste 100 de creatori de conținut și câteva sute de membri ai comunităților lor
  • PC-uri high‑end, console, VR, zone de board‑games, simulatoare, turnee amicale, DJ live, bar deschis și catering
  • Acces gratuit pentru participanți – în limita capacității, cu sistem de înregistrare și invitație
  • Un afterparty cu muzică live și performeri printre care Puya și DJ Undoo

Credit foto: Alex Damian

Ana Dumbravă, desemnată oficial în ultimii trei ani „Cea mai bună jucătoare de Counter-Strike din lume”, a fost prezentă la Bloggers LAN Party, ediția #25, unde a fost gazda zonei dedicate CS 1.6 – un spațiu de competiție și nostalgie backed by BRD. Prin experiența întregului eveniment, BRD își afirmă rolul activ în dezvoltarea domeniului Esports din România și a celor pasionați de gaming, oferind context, vizibilitate și inspirație pentru o nouă generație de jucători. Implicarea BRD în Bloggers LAN Party se înscrie într-o strategie amplă de susținere a tinerilor, prin programe și inițiative din sfera tech&education, oferind acces la oportunități reale de dezvoltare și conectare în comunități relevante.

”Cu BLP mi-am propus mereu să aduc împreună oamenii pasionați de gaming și să popularizez acest stil de viață. Au fost 25 de ediții în 13 ani și mii de participanți care au plecat acasă cu amintiri unice și pasiuni noi, începând cu bloggerii, influencerii anilor 2010, iar acum cu formatori de opinie din toate domeniile și comunitățile lor. La BLP25 am avut participanți inclusiv un dirijor de orchestră, un pictor, un inginer  sau un doctor dermatolog, dar și foarte mulți creatori de conținut, peste 100. Lumea jocurilor video e foarte vastă și oferă foarte multe căi de formare, educare, dezvoltare personală și profesională. O recomand și o voi susține mereu prin toate resursele și proiectele mele.”, a declarat Toma Nicolau, creatorul evenimentului BLP și fondatorul agenției de publicitate specializate pe gaming și Esports, Good Game Industry.

„La BRD credem în potențialul extraordinar al tinerilor de a-și construi viitorul prin pasiune, disciplină și creativitate. Gamingul – și în special Esports-ul – este un spațiu care le oferă astfel de instrumente. Prin susținerea Bloggers LAN Party  și a unor modele de performanță precum Ana Dumbravă, ne dorim să fim parte din acest parcurs și să contribuim la dezvoltarea unei comunități în care talentul este recunoscut și încurajat.”, a declarat Flavia Popa, Secretar General, BRD Groupe Société Générale.

BRD crede în potențialul gamingului ca spațiu de exprimare, învățare și inovație pentru noile generații. Prin programele susținute, BRD contribuie la transformarea comunităților digitale în ecosisteme sustenabile și creative.

Bloggers LAN Party (BLP) este cel mai longeviv eveniment de gaming din România, dedicat creatorilor de conținut și comunităților lor. Gândit ca un spațiu relaxat, dar profesionist, BLP aduce împreună influenceri, gameri, fani și branduri pentru un weekend de joacă, competiții amicale și socializare offline. Cu 25 de ediții organizate în 3 orașe încă din 2012, BLP este un reper în cultura digitală locală, fiind recunoscut pentru mixul autentic de gaming, entertainment și comunitate.

BRD – Groupe Société Générale este una dintre cele mai importante instituții financiare din România. De peste 20 de ani, BRD susține educația sub toate formele ei – de la educație financiară, la inițiative culturale și programe de dezvoltare personală.

Implicarea BRD în educație se concretizează printr-un ecosistem amplu de inițiative care adresează nevoile reale ale tinerilor: de la mentorat și orientare în carieră, la sprijin pentru antreprenoriat și inovație în domeniile STEAM. Printre aceste inițiative se numără: rețeaua educațională BRD HUBs activă în universități din întreaga țară, programul de robotică adresat liceenilor BRD FIRST Tech Challenge Romania, laboratoarele de robotică din cadrul Universității Politehnice București, programul de accelerare dedicat startup-urilor tech Innovation Labs, parteneriatul cu The Institute for Logic and Data Science, conferința How To Web, platforma de jurnalism Mindcraft Stories.

Prin toate aceste demersuri, BRD își asumă un rol activ în construirea unei societăți în care tinerii sunt ascultați, ghidați și încurajați să experimenteze, să greșească și să își găsească vocea proprie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related