Arena Bucătarilor revine în noiembrie: Selgros oferă premii de 80.000 de lei celor mai buni Chefi din România

Arena Bucătarilor revine în noiembrie: Selgros oferă premii de 80.000 de lei celor mai buni Chefi din România

Selgros, partenerul profesioniștilor și pasionaților în gastronomie, organizează anul acesta cea de-a XIV-a ediție a prestigioasei competiții culinare Arena Bucătarilor, care va oferi câștigătorilor premii în valoare totală de 80.000 de lei. Concursul se va desfășura în cadrul târgului „FoodService & Hospitality Expo”, unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul Retail & HoReCa din Sud-Estul Europei, programat în perioada 8-10 noiembrie 2025 la Hala Laminor din Capitală.

„Acest eveniment este mai mult decât un concurs. Este o pledoarie pentru rafinament, tehnică și pasiune, un palpitant spectacol al gustului, care reunește cei mai buni bucătari din România și le oferă oportunitatea de a-și pune în valoare măiestria culinară. Suntem mândri să sprijinim o inițiativă care celebrează arta gătitului și încurajează generații întregi de profesioniști să își ducă pasiunea la următorul nivel. Ne dorim ca Arena Bucătarilor să rămână un spațiu autentic de exprimare profesională, un reper în industrie și o sursă de inspirație pentru întreaga comunitate gastronomică”, a declarat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Concurenții clasați pe primele trei locuri în finală, în funcție de punctajul obținut, vor primi premii în valoare de 40.000 de lei (locul I), 25.000 de lei (locul II) și 15.000 de lei (locul III).

Competiția se adresează bucătarilor profesioniști, care sunt confirmați de unități gastronomice sau instituții de învățământ de profil. Evaluarea acestora va fi realizată de un juriu internațional, alcătuit din Chefi din țările partenere Transgourmet.

Înscrierile în concurs sunt deschise între 1 și 28 august. După etapa de jurizare, vor fi desemnați 16 concurenți care vor merge mai departe în semifinale.

Etapa semifinală este programată pentru 8 noiembrie, când fiecare participant va pregăti, în fața juriului, preparatul cu care s-a înscris în preselecție, respectând fișa tehnică transmisă organizatorilor în momentul înscrierii. Cei mai buni opt se vor califica în Marea Finală, care va avea loc pe 9 noiembrie.

Pentru ediția din acest an, participanții vor avea de integrat în preparatele lor cinci ingrediente impuse – pui întreg, pipote de pui, cartofi, castraveți și cardamom. Alegerea acestora nu este întâmplătoare, ci urmărește să testeze imaginația, tehnica și abilitatea fiecărui concurent de a valorifica ingrediente de bază în creații gastronomice cu identitate.

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, cu o rețea națională formată din 24 de magazine și două platforme logistice. Misiunea Selgros este de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Compania are 4.700 de angajați la nivel național, fiind printre cei mai importanți angajatori din domeniu.

Selgros Cash & Carry este o companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 80 de magazine.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related