5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, cu un total de aproximativ 650 de unități deschise, continuă să se dezvolte într-un ritm impresionant, atât la nivel local, cât și internațional. Dincolo de expansiunea rețelei, brandul investește constant în inovație de produs și inițiative care promovează un stil de viață echilibrat, sănătos și conectat cu tendințele consumatorului modern și cu propriile valori setate încă de la lansare, cu zece ani în urmă. Una dintre direcțiile cheie în care se reflectă acest angajament este sportul: în 2025, 5 to go și-a consolidat poziția de susținător activ al sportului românesc pe mai multe paliere, demarând sau consolidând parteneriate strategice cu unele dintre cele mai importante Federații Naționale - de fotbal, tenis și ciclism.
„Întotdeauna am susținut și apreciat sportul la cel mai înalt nivel și mai ales munca din spatele rezultatelor, dedicarea sportivilor pentru a atinge performanța. În 2025 am simțit să ne apropiem și mai mult de lumea sportului și ne dorim să construim pe termen lung împreună cu federațiile sportive pe care le susținem. România are nevoie de sport, iar noi ne dorim să energizăm peisajul sportiv românesc“, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Astfel, în primăvară, brandul anunța prelungirea până în 2031 a parteneriatului oficial cu Federația Română de Fotbal, început în anul 2022. 5 to go rămâne partener al Federației Române de Fotbal și cafeaua oficială a Echipei Naționale de Fotbal și a Cupei Românie, iar semnarea acestei colaborări a fost completată de asocierea produsului Lemonvita by 5 to go, care devenit limonada oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României. Gama Lemonvita a fost îmbogățită cu această ocazie cu un nou sortiment revigorant, Lemonvita Mojito, care s-a adăugat celor trei SKU-uri deja consacrate.
Tot în prima parte a anului, 5 to go a devenit sponsor și furnizor oficial de cafea al Federației Române de Tenis, pentru o perioadă de cinci ani, până în 2030, și a demarat o colaborare cu jucătoarea profesionistă de tenis Ana Bogdan, brand ambassador LEMONVITA, limonada 5 to go din gama pentru retail, pe parcursul întregului an competițional 2025.
În această vară, 5 to go continua seria parteneriatelor din zona sportului și se alătura mișcării pentru promovarea ciclismului, un sport de masă cu potențial semnificativ în România, atât la nivel de performanță, cât și pentru amatori. Începând cu această vară, lanțul de cafenele este partener oficial al FRC pentru o perioadă de un an, iar Italian Sparkling Espresso by 5 to go devine băutura oficială a Federației. Parteneriatul își propune să încurajeze stilul de viață activ în general și să promoveze ciclismul, inclusiv ca formă sustenabilă de transport urban. În 2026, 5 to go și Federația Română de Ciclism au în plan organizarea unei etape din Cupa României de Downhill la Sinaia, un eveniment ce promite adrenalină, performanță și energie de calitate.
Prin extinderea acestor parteneriate, 5 to go își consolidează poziția de brand activ în susținerea sportului românesc și își asumă un rol relevant în promovarea unui stil de viață echilibrat, în linie cu valorile pe care le promovează și cu impact pozitiv asupra iubitorilor de sport și de cafea.