BRD Groupe Société Générale, în parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP), a implementat un proces digital care actualizează automat datele de identitate ale clienților.
Noul sistem de actualizare a datelor simplifică pașii administrativi, datele de identitate fiind confirmate și actualizate automat printr-un schimb securizat de informații cu DGEP. Dacă au modificări cu privire la celelalte tipuri de informații personale necesare în relația cu banca, precum sursa fondurilor, schimbarea angajatorului, scopul și natura relației de afaceri, schimbarea numărului de telefon sau a adresei de email, clienții le vor putea realiza online (via brd.ro sau prin aplicația YouBRD) sau prin vizitarea uneia dintre sucursalele băncii.
Procesul simplifică interacțiunea cu banca, reduce semnificativ timpul petrecut în sucursale și îmbunătățește acuratețea și securitatea datelor. De la începutul colaborării, datele tuturor clienților au fost reconfirmate și au fost realizate peste 100.000 de actualizări, înlocuind aproximativ 180.000 de interacțiuni directe între bancă și clienți.
„Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară, oferindu-le modalități mai rapide, mai sigure și mai comode de a-și gestiona relația cu banca. Acest parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor este un exemplu solid de colaborare eficientă între sectorul privat și cel public, aducând beneficii clare clienților noștri și asigurând cele mai înalte standarde de securitate și acuratețe a datelor bancare”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.
Răspunzând unei nevoi reale de economisire a timpului prin servicii mai simple și mai rapide, această inițiativă reprezintă un pas important în modernizarea relației dintre clienți, instituțiile financiare și administrația publică. Prin integrarea directă cu bazele de date ale DGEP, banca reduce birocrația, aduce mai multă claritate și siguranță în actualizarea datelor și contribuie la stabilirea unui nou standard de bune practici în digitalizarea sectorului bancar.
„Colaborarea cu BRD face parte din efortul nostru de a sprijini digitalizarea serviciilor și a facilita accesul cetățenilor la procese mai simple și mai sigure. Actualizarea automată a datelor de identitate ale clienților instituțiilor bancare este un pas important în această direcție”, a spus Cătălin Aurel Giulescu, Director General al Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor.
BRD Groupe Société Générale operează o rețea de 357 de unități. La finalul lunii iunie 2025, activele totale ale băncii se ridicau la 90 miliarde RON.
BRD face parte din Société Générale, o bancă europeană de prim rang și un actor major în economie de peste 160 de ani. Grupul Société Générale are 119.000 de angajați care servesc peste 26 de milioane de clienți în 62 de țări din întreaga lume și operează prin trei linii de business complementare, care integrează oferte ESG pentru toți clienții săi:
- Retail banking în Franța, Private Banking și Asigurări
- Global banking și soluții pentru investitori
- Mobilitate, retail banking internațional și servicii financiare