Alpro, liderul segmentului de produse pe bază de plante deținut de Danone, anunță lansarea unei noi game, Alpro KIDS, produse fermentate și băuturi pe bază de plante create cu gândul la cei mici.
Gama Alpro Kids este fabricată în Belgia și vine însoțită de o experiență interactivă: un joc online disponibil pe mobil cu trei eroi Alpro - Căpșunica, Ovi și Șoricel. Prin scanarea codului QR, copiii pot accesa un joc mobil educativ și distractiv.
„Ne dorim să facilităm accesul la produse pe bază de plante pentru fiecare membru al familiei, nu doar pentru părinți. Stilul de viață echilibrat continuă să crească în importanță, iar noua gamă Alpro Kids este o modalitate grozavă de a-i ajuta pe părinți să demonstreze că alimentația sănătoasă chiar are un gust bun. Aceasta este o soluție simplă în a-i ajuta pe părinți să introducă alimente noi în dieta familiei. Este o alegere inteligentă și delicioasă pentru întreaga zi.”, a declarat Ștefania Diaconu, Head of Alpro Danone România și Bulgaria.
Alpro își propune să aducă mai aproape de întreaga familie produsele pe bază de plante. Noua gamă Alpro Kids a fost creată special cu gândul la copii, din ingrediente naturale precum soia și ovăzul, oferind o combinație echilibrată de proteine, calciu și vitaminele B2 și D.
Noul sortiment este conceput special pentru a fi complementar unui mic dejun variat sau ca gustare la școală. Alpro Kids își propune să schimbe percepția copiilor conform căreia alimentația echilibrată nu are gust bun. Produsele pe bază de plante din gama Alpro KIDS sunt sursă de calciu și vitamina D, proteine vegetale, dar și o gustare delicioasă. Cu un portofoliu jucăuș și atractiv, Alpro Kids transformă obiceiurile alimentare într-o experiență plăcută și distractivă.
Produsele Alpro Kids sunt potrivite atât pentru o dietă flexitariană, cât și pentru familiile care au adoptat un stil de viață vegan. Sunt create cu gândul la cei mici, prin combinații de arome plăcute și porții adaptate.
Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape și Nutriție specializată. Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone își propune să inspire practici mai sănătoase și mai durabile de alimentație și de consum, angajându-se în același timp să obțină un impact măsurabil în domeniul nutrițional, social și de mediu. Danone și-a definit strategia Renew pentru a restabili creșterea, competitivitatea și crearea de valoare pe termen lung. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic in fabrica din Bucuresto si distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 100 de gospodari.
Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).
























