5 to go aniversează 10 ani printr-o campanie manifest inspirată de povești urbane

5 to go aniversează 10 ani printr-o campanie manifest inspirată de povești urbane

Cum sărbătorești 10 ani de existență într-o piață plină de provocări și reinventări? Pentru 5 to go răspunsul e simplu: spui poveștile consumatorilor tăi. Și le spui așa cum îți place să comunici – vizual, creativ, direct, cu umor și emoție.

Povestea 5 to go a început în 2015, cu un logo desenat pe un șervețel, o locație de 12 mp și un concept nou. Un deceniu și 650 de locații mai târziu, cafeaua 5 to go e parte din diminețile pe fugă, din pauzele scurte de birou, din întâlnirile cu prietenii sau din momentele personale de introspecție ale câtorva zeci de mii de oameni în fiecare zi. A fost martoră la examene, la emoțiile primei zile la job, la călătorii spontane și la discuțiile lungi cu „cea mai bună prietenă”. La întâlniri neașteptate, vești uluitoare, la mici sau mai mari drame, dar și la bucurii de nedescris.

Pentru noi, cei 10 ani de 5 to go înseamnă mii de dimineți împărtășite cu clienții noștri. Cafeaua noastră a fost martoră la bucurii, emoții, decizii și visuri. Iar campania aceasta este un omagiu pentru toți cei care ne-au făcut parte din viața lor. Le mulțumim. Revista de benzi desenate este modul nostru de a le oferi ceva înapoi – o poveste vizuală, colorată, la fel de vie ca fiecare zi din viața lor”, declară Alexandra Moisescu, marketing manager 5 to go.

Această omniprezență – faptul că 5 to go a fost acolo în aproape fiecare clipă – devine acum esența campaniei aniversare: „Povestea cafelei care a văzut tot”.

 

Sinergii creative pentru un rezultat unic

Pentru a spune această poveste, 5 to go împreună cu WOPA Advertising și ilustratoarea Wanda Hutira au creat un personaj-simbol: Andreea. Ea este fiecare dintre noi, consumatoarea urbană, activă, conectată, care trăiește în ritmul orașului și își ia mereu energia dintr-o porție de cafea. Iar prin intermediul ei au prins formă, voce și culoare situațiile de zi cu zi în care cu toți am fost la un moment dat.

În campanie, Andreea trece prin 10 instanțe definitorii din viața ei, fiecare dintre ele reflectând rolul cafelei în viața consumatorilor, de la primul examen la facultate, road trip-ul spontan sau scroll-ul de dimineață, până la concertul așteptat de un an sau deadline-ul de la două noaptea.

 

De la digital la print: prima revistă de benzi desenate 5 to go

Campania este digital-first: fiecare poveste este transpusă într-un reel animat, scurt și intens vizual, grafica retro fiind inspirată din benzile desenate clasice americane ale anilor ’50–’70, cu o notă de ironie și inserții contemporane. Consumatorii urmăresc parcursul Andreei online, episod după episod, Clienții cafenelelor vor regăsi poveștile și pe ecranele digitale din locații, pahare, postere și diverse alte materiale dedicate campaniei.

Dar punctul culminant vine la final: lansarea primei reviste de benzi desenate 5 to go. Un format editorial colecționabil, disponibil în ediție limitată în locațiile brandului, care adună toate poveștile într-o experiență vizuală unică.

Este o premieră pentru piața locală de cafea – prima dată când un brand transformă relația cu consumatorul într-o bandă desenată.

 

 

Povești cu premii pline de aventură

Aniversarea de 10 ani a fost marcată de și prin crearea unei pagini dedicate, unde toți cei care doresc să-și spună povestea specială cu 5 to go își completează numele, datele de contact, și pot câștiga un premiu de poveste: două nopți la Milano, cu toate cheltuielile incluse sau un training la 5 to go Coffee University, pentru ca pasiunea lor pentru cafea să meargă mai departe.

 

Mai mult decât o aniversare. O conexiune reală

5 to go își propune ca această aniversare să fie mai mult decât o celebrare a brandului. Este o celebrare a comunității, căci fiecare consumator și fiecare „cafeluță” fac parte din istoria ultimilor 10 ani.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related