Peste 730.000 de euro în echipamente sportive pentru copiii din fotbalul românesc, prin Liga Punctelor PENNY 2025. Trei ani de Liga Punctelor PENNY: donații de peste 2 milioane de euro către cluburile de copii, juniori și tineret din România

Peste 730.000 de euro în echipamente sportive pentru copiii din fotbalul românesc, prin Liga Punctelor PENNY 2025. Trei ani de Liga Punctelor PENNY: donații de peste 2 milioane de euro către cluburile de copii, juniori și tineret din România

Ediția 2025 a Ligii Punctelor PENNY se încheie cu încă un an în care cumpărăturile făcute de clienții PENNY s-au transformat în sprijin real pentru cluburile de fotbal de copii, juniori și tineret. Prin acest program anual, cluburile primesc gratuit echipamente și accesorii sportive esențiale, resurse care le îmbunătățesc activitatea și susțin dezvoltarea tinerilor sportivi. Derulat în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, proiectul are ca misiune formarea generațiilor viitoare de jucători.

Cea de-a treia ediție a Ligii Punctelor PENNY, desfășurată în perioada septembrie - noiembrie 2025, a înregistrat rezultate remarcabile. Programul a reușit să strângă 4 milioane de puncte donate de clienții PENNY, care au fost transformate în echipamente și accesorii sportive pentru cluburile de fotbal pentru copii, juniori și tineret din întreaga țară.

Platforma Liga Punctelor PENNY a înregistrat 647.220 de donații care au ajuns la 925 de cluburi sportive. Campania a înregistrat o creștere de 67,73% a numărului de cluburi participante față de anul anterior și o creștere de 38,68% a cluburilor care au primit donații.

„Liga Punctelor PENNY este un proiect cu impact real în comunitate, iar rezultatele din acest an arată încă o dată cât de mult contează implicarea fiecărui client. Pentru noi, este o bucurie să vedem cum punctele donate se transformă în echipamente care ajung direct la copiii și juniorii din fotbalul românesc. Această ediție confirmă că împreună putem susține dezvoltarea tinerelor talente. Suntem recunoscători tuturor celor care au susținut această ediție și au transformat-o într-o poveste de succes.”, a declarat Silvia Popescu, Advertising Project Manager PENNY | REWE România.

În această ediție, cluburile participante au realizat 2.515 comenzi, totalizând 55.429 de produse livrate, o creștere față de anul anterior atât ca volum, cât și ca valoare medie a comenzilor.

Numărul ridicat de comenzi arată nevoia reală de sprijin la nivelul sportului de bază și relevanța proiectului pentru comunitățile locale. Cele mai solicitate articole din catalog au fost tricourile și echipamentele destinate copiilor.

„De la an la an, Liga Punctelor PENNY demonstrează că tehnologia și solidaritatea pot construi lucruri cu adevărat valoroase pentru comunitate. Numărul record de donații și nivelul de utilizare a platformei arată cât de simplu și eficient poate fi acest mecanism pentru cluburi și susținătorii lor. Suntem mândri să oferim un sistem digital prin care fiecare punct devine un sprijin concret pentru viitorul fotbalului românesc.”, a declarat Andrei Cismaru, Head of CRM & Digital Platforms PENNY | REWE România.

Prin colaborarea strânsă dintre PENNY și FRF, Liga Punctelor PENNY oferă tinerilor fotbaliști resursele de care au nevoie pentru a-și dezvolta potențialul și pentru a se antrena în condiții adecvate performanței. Inițiativa contribuie astfel la creșterea unei noi generații de sportivi ambițioși, care visează să devină campionii de mâine.

Rezultatele celei de-a treia ediții Liga Punctelor PENNY:

  • 925 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret beneficiare
  • 4 milioane de puncte donate de clienți
  • 515 comenzi realizate pentru echipamente sportive
  • 429 produse livrate cluburilor

Liga Punctelor PENNY rămâne o inițiativă care unește cluburi, familii și fani din întreaga țară. Ediția din 2025 confirmă încă o dată că implicarea fiecăruia contează pentru că punct cu punct se construiește viitorul fotbalului românesc.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de cinci centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău, Filiași și Mihăilești. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 441 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2025 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related