JYSK intră în Lemon Retail Park printr-o tranzacție intermediată de Colliers

JYSK intră în Lemon Retail Park printr-o tranzacție intermediată de Colliers
Liana Dumitru, Director | Retail Agency Colliers

Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în care Colliers a reprezentat grupul Synergy, dezvoltatorul și proprietarul Lemon Retail Park. Deschiderea JYSK consolidează mixul de chiriași al centrului comercial din zona Pipera - Voluntari, și răspunde cererii puternice venite din partea brandurilor value-for-money pentru spații în formate de tip retail park.

JYSK își continuă extinderea la nivel național printr-o strategie centrată pe locații în comunități dens populate, acolo unde cererea pentru produse home & deco accesibile se află în creștere. Noul magazin din Lemon Retail Park va pune la dispoziția clienților o gamă variată de articole pentru casă, mobilier, textile și soluții de depozitare.

„Expansiunea este în ADN-ul JYSK. Pentru că ne dorim să fim aproape de clienți, planurile noastre de expansiune continuă în România. După ce, în primăvară, am deschis magazinul JYSK cu numărul 150, continuăm cu obiectivul nostru de a inaugura 15 magazine noi anual în România. Ne bucurăm că am găsit un spațiu potrivit conceptului nostru de magazin în Lemon Retail Park , un centru comercial modern și accesibil, și că astfel vom putea fi aproape de locuitorii din zonă. În strategia noastră curentă, Customers’ First Choice, valabilă în perioada 2026-2028, ne-am propus să deschidem mai multe magazine în orașele mari și în zonele metropolitane, iar noul magazin JYSK din Lemon Retail Park se încadrează foarte bine în planurile noastre”, a spus Cristian Zamfir, Development Manager în cadrul JYSK România.

Lemon Retail Park își consolidează astfel poziția de destinație de proximitate pentru locuitorii din zonă, într-o piață în care parcurile de retail câștigă rapid teren datorită accesibilității, costurilor eficiente și mixului comercial adaptat nevoilor zilnice. Proiectul reunește retaileri cunoscuți din segmente precum home & deco, fashion, beauty, servicii și food.

„Intrarea JYSK în Lemon Retail Park este un pas important în evoluția proiectului și vine în întâmpinarea cererii reale din zona Pipera - Voluntari pentru oferte variate și accesibile. Ca dezvoltator al proiectului, Synergy urmărește să transforme Lemon Retail Park într-un punct de referință pentru cumpărăturile de zi cu zi și pentru o experiență comercială comodă, iar un brand precum JYSK contribuie semnificativ la acest obiectiv. Vom continua să completăm mixul de chiriași cu branduri relevante pentru comunitate”, spune Liviu Suvac, Chief Business Officer la Synergy.

Situat în zona Pipera-Voluntari, la intersecția autostrăzii A3 cu Strada Popasului, Lemon Retail Park beneficiază de o poziționare strategică într-un punct foarte circulat și aflat în plină dezvoltare rezidențială. Deschis în noiembrie 2022 și având aproximativ 9.500 de metri pătrați, centrul comercial include magazine, servicii și opțiuni de food & leisure, fiind o destinație accesibilă atât pentru locuitorii din nordul Capitalei, cât și pentru traficul de navetă din zona de birouri Pipera.

„Retailerii caută spații flexibile, eficiente și bine ancorate în nevoile zonei de proximitate, iar Lemon Retail Park răspunde foarte bine acestor criterii. Proiectul beneficiază de o poziționare excelentă și de un mix de chiriași orientat spre valoare, elemente care susțin atât traficul, cât și performanța comercianților. JYSK este un chiriaș strategic pentru acest tip de dezvoltare, datorită frecvenței ridicate a vizitelor și rezultatelor constante la nivel național și alături de Sinsay, Tedi, Mega Image, DM va crește puternic atractivitatea acestei locații. Ne așteptăm ca interesul pentru astfel de scheme să continue să crească, iar brandurile internaționale să își intensifice planurile de extindere în orașele mici și medii care nu sunt încă acoperite”, explică Liana Dumitru, Director | Retail Agency la Colliers.

Potrivit datelor Colliers, multe orașe mici și medii din România dispun încă de un stoc comercial modern extrem de redus. Localitățile cu sub 100.000 de locuitori au, în medie, doar 70 de metri pătrați de spații comerciale moderne la mia de locuitori - una dintre cele mai scăzute valori din regiune. Acest decalaj stimulează dezvoltarea parcurilor de retail, un format preferat de conceptele „mass market” și „value-for-money”, datorită costurilor operaționale eficiente și vizibilității ridicate.

România are în prezent peste 90 de parcuri de retail moderne, iar proiectele aflate în lucru indică o accelerare a expansiunii în orașele mici și medii în următorii ani. Stocul total de retail modern depășește 4,6 milioane de metri pătrați, dintre care peste 60% se află în primele 10 orașe ale țării. Consultanții Colliers estimează că această distribuție se va echilibra treptat, pe măsură ce noile proiecte de proximitate vor fi livrate.

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali în servicii de consultanță imobiliară și de management al investițiilor. Operând prin trei platforme de top - Servicii Imobiliare, Consultanță Tehnică și Managementul Investițiilor - Colliers se bazează pe un model de afaceri solid, o cultură antreprenorială și o filosofie unică de parteneriat care generează creștere și valoare. De peste 30 de ani, Colliers a asigurat o creștere constantă de aproximativ 20% pe an pentru acționari, datorită unui leadership vizionar, implicării active a echipei de conducere și unor venituri stabile. Cu venituri anuale de aproape 5,5 miliarde de dolari, o echipă de 24.000 de profesioniști și 108 miliarde de dolari în active gestionate, Colliers continuă să sprijine succesul clienților, investitorilor și angajaților săi la nivel global. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related