


Grupul Chery depășește pragul de 240.000 de unități vândute într-o singură lună și marchează exporturi record

Colliers: Birourile cu spații de community și acces la metrou au rate de neocupare chiar și de trei ori mai mici decât cele clasice

Analiză Storia: tranzacțiile imobiliare au crescut în august pentru a patra lună consecutiv, potrivit ANCPI

PENNY, alături de Fundația Hope and Homes for Children în proiectul Burselor DAR, dedicat copiilor vulnerabili care excelează în educație, artă și sport

GPeC SUMMIT 14 Octombrie – ziua în care domeniile E-Commerce și Digital Marketing sărbătoresc două decenii împreună cu GPeC

Sub 1% dintre tinerii români urmează programe de studii postuniversitare, deși costul unui MBA de top în România este la sub jumătate față de media țărilor UE

Tu ce faci weekendul acesta? Sute de mii de oameni sunt asteptati la Ziua Nationala a Cinematografelor cu filme mari la preturi mici

Parteneriat pentru digitalizare: BRD simplifică actualizarea datelor clienților printr-o soluție digitală integrată cu direcția generală pentru evidența persoanelor

PENNY România lansează a treia ediție a programului Liga Punctelor PENNY, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret

Pluxee lansează Soluții pentru IMM, un hub de parteneriate și oferte speciale, creat pentru antreprenorii din comunitatea IMM Connect

Lumini, cameră, joacă! Tom Holland și frații săi se alătură Grupului LEGO pentru a inspira copiii și familiile să nu înceteze niciodată să se joace

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest

Creștere spectaculoasă a brandurilor chinezești pe Autovit.ro: dublarea anunțurilor și 165% mai multe vizualizări în vara 2025

BYD lansează programul „Certified Pre-Owned” (Autovehicule second-hand certificate), oferind siguranță cumpărătorilor de autovehicule cu energie nouă

Sondaj Cargus: 47% dintre părinți au ales să cumpere rechizite online pentru noul an școlar. Cheltuielile au crescut față de 2024, depășind 500 de lei pentru aproape 58% dintre ei

Educația rurală, între nevoi urgente și soluții rapide la început de an școlar: Asociația PlayYouth a renovat complet o școală în doar 5 zile, cu sprijinul a peste 250 de voluntari

Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv

Autismul, drama invizibilă a României. Allianz-Țiriac investește 1 milion de euro în Campus Lumya, primul centru de servicii integrate pentru tinerii cu autism
