Studiu GfK despre WOM: Romanii mai mult lauda decat critica produsele

Potrivit unei cercetari de marketing realizare de GfK Romania in perioada aprilie-mai 2011 pe un esantion de 1656 de persoane, a reiesit ca experienta proprie consumatorilor romani cu un anumit produs sau marca este principalul factor care genereaza word of mouth (WOM), 57% dintre romani declarand ca isi exprima satisfactia in urma utilizarii unui produs sau serviciu in discutiile cu ceilalti, in vreme ce 42% isi arata insatisfactia.

Cel de-al doilea generator de WOM este recomandarea primita de la o alta persoana, specialistii, publicitatea comerciala sau emisiunile TV, ziarele, revistele sau informatiile citite pe mediile sociale dovedind un impact mai mic asupra transmiterii WOM mai departe, potrivit studiului GfK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related