Radu Acsinia (Samsung Romania): Divertismentul, informarea, implicarea consumatorilor si customer service-ul sunt principalele nevoi pe care le adresam prin comunitatile online

Radu Acsinia (Samsung Romania): Divertismentul, informarea, implicarea consumatorilor si customer service-ul sunt principalele nevoi pe care le adresam prin comunitatile online

"Gestiunea unei comunitati e-un lucru serios / nimic pe lume nu-i mai frumooos".

Asta nu-i deviza oficiala a Brands & Communities 2015, dar descrie fidel spiritul in care ne vom intruni la UniCredit Tower la mijloc de mai. Si mai descrie si atitudinea lui Radu Acsinia (Social Media Specialist, Samsung Romania) fata de comunitatile online cu care are de-a face zilnic, alaturi de echipa lui. Fie ca ofera divertisment sau informatii, fie ca stimuleaza activ implicarea consumatorilor sau se ocupa de customer service, Samsung Romania pe online functioneaza in regim "always on". Astfel, compania si-a propus sa inchege comunitati reale si nu sa devina contor de like-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related