Doua atribute ar trebui sa aiba o comunitate relevanta de brand: sa impartaseasca aceleasi valori cu brandul, iar membrii acesteia sa se regaseasca in targetul brandului. Nu pare prea complicat, dar nici usor nu e. Pentru ca asa cum consumatorul vrea sa i se vorbeasca lui si numai lui, comunitatile - din ce in ce mai specializate - apreciaza acelasi tratament. Ce tactica da roade in contextul asta? Crearea unor raporturi cu influencerii comunitatii, este de parere Gabriela Cretu (Global Brands Director - Redd's, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch & Pilsner Urquel din portofoliul SABMiller) in textul de mai jos.
Gabriela Cretu (SABMiller): Fiind destul de greu sa accesezi permanent consumatorul unu la unu, poti apela la comunitati si influentatori
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare




![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)















