Gabriela Cretu (SABMiller): Fiind destul de greu sa accesezi permanent consumatorul unu la unu, poti apela la comunitati si influentatori

Gabriela Cretu (SABMiller): Fiind destul de greu sa accesezi permanent consumatorul unu la unu, poti apela la comunitati si influentatori

Doua atribute ar trebui sa aiba o comunitate relevanta de brand: sa impartaseasca aceleasi valori cu brandul, iar membrii acesteia sa se regaseasca in targetul brandului. Nu pare prea complicat, dar nici usor nu e. Pentru ca asa cum consumatorul vrea sa i se vorbeasca lui si numai lui, comunitatile - din ce in ce mai specializate - apreciaza acelasi tratament. Ce tactica da roade in contextul asta? Crearea unor raporturi cu influencerii comunitatii, este de parere Gabriela Cretu (Global Brands Director - Redd's, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch & Pilsner Urquel din portofoliul SABMiller) in textul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related