Pepsi ofera premii retro si o saptamana la New York prin campania "Castiga milioane de premii de colectie"

Pepsi Romania debuteaza in noul an prin campania promotionala “Castiga milioane de premii de colectie". Campania incepe pe 9 ianuarie 2012 si dureaza pana pe 28 februarie 2012, potrivit regulamentului oficial.

Produsele participante in campanie sunt Pepsi Regular, Pepsi Twist, Pepsi Light, Pepsi Max la 2,5l si 2x2l, semnalizate atat prin capacele de culoare argintie, cat si printr-o eticheta care anunta promotia.

Capacele produselor participante vor avea tiparit pe partea superioara, in exterior, mesajul "Uita-te sub capac. 1 din 3 poate fi castigator" si in interior, dupa caz, mesajul :”Ai castigat o doza de colectie” sau un cod alfanumeric pe care participantii il pot inscrie pe www.pepsi.ro sau pe www.facebook.com/PepsiRomania pentru a participa la tragerile la sorti saptamanale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related