Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero: un nou design, același gust

Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero: un nou design, același gust

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare din portofoliul său: Pepsi Max devine acum Pepsi Zero Zahăr. Este o băutură perfectă pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.

Ne-am ascultat consumatorii și am înțeles că aceștia doresc o comunicare mai directă și mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă. Prin această schimbare, ne concentrăm pe esența produsului - zero zahăr- și începând de acum, veți găsi aceeași băutură delicioasă, cu același gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte și din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeași umbrela”, a declarat Mihaela Hristea Senior Marketing Manager Beverages.

Pepsi Zero Zahăr se lansează cu un ambalaj nou, redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului. Această acțiune este parte din angajamentul nostru de a rămâne constant în pas cu preferințele în continuă schimbare ale consumatorilor.

Pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare plină de umor, atractivă pentru Generația Z și relevantă, în egală măsură, pentru publicul extins. Tonul ironic arată că brandul își asumă "complicăciunea" creată, un cuvânt cheie în campaniei, și că de acum înainte se va concentra pe ceea ce este important, transmiterea mesajului "același gust Max, Zero Zahăr". Campania va avea loc în perioada 15 februarie – 15 aprilie și va include o serie de materiale video, care îl vor avea în prim plan pe comedianul Bogdan Dracea, precum și o comunicare în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related