Bunurile de folosinta indelungata in Romania: crestere de 11,5% in al treilea trimestru din 2011

Potrivit rezultatelor studiului GfK TEMAX Romania pentru al treilea trimestru din 2011, piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a aratat o crestere de 11,5% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, sectoarele IT (+26,6%), electrocasnice mici (+15,8%), foto (+15,6%) si telecom (+13,9%), au continuat sa inregistreze rate de crestere, iar sectorul echipamentelor de birou a crescut pentru prima data din 2008, potrivit unui comunicat GfK.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, sectorul IT a inregistrat o crestere de doua cifre, cu rata de crestere a fost de 26,6% in valoare, ceea ce poate sugera ca amanarea cererii pentru produsele IT a ajuns la final.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related