Miele si Mercedes-Benz devin parteneri strategici, oferindu-le beneficii clientilor comuni

Miele, compania producatoare de echipamente electrocasnice premium, incheie un parteneriat exclusiv cu Mercedes-Benz, oferindu-le beneficii clientilor celor doua branduri, ca o continuare a strategiei de dezvoltare la nivel national, anunta un comunicat SmartPoint.

Campania se desfasoara in perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2011 si presupune ca toti clientii din show-room-urile Miele sa primeasca cate o invitatie la un test-drive Mercedez-Benz. De asemenea, parteneriatul presupune ca Miele va oferi fiecarei persoane care achizitioneaza un autoturism Mercedes un cadou constand intr-un set de accesorii pentru aspirator Miele CarCare si un voucher prin care vor putea beneficia de o reducere de 25% la achizitia oricarui aspirator Miele ori de o reducere de 35% pentru aspiratorul Miele S4812 Hybrid.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related