Rezultatele studiului Superbrands 2011-2012: Borsec, adidas si Mercedes-Benz, cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani

Astazi, 2 noiembrie 2011, in cadrul hotelului Intercontinental, au fost prezentate cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani, ca urmare a studiului Superbrands realizat de agentia BDR Associates cu sprijinul Nielsen Romania.

Studiul a fost realizat la nivel urban pe un esantion de 1500 de consumatori cu varstele cuprinse intre 18-54 de ani, prin intermediul unui panel online oferit de Inovaction Research. Pentru a se ajunge la un numar de 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrands, au fost parcurse 7 etape de selectie, initial fiind inscrise peste 2000 de branduri. Selectia a fost facuta in baza votului consumatorilor si a unui juriu de 26 de specialisti, criteriile in baza carora a fost facuta aceasta selectie fiind: calitatea, increderea si diferentierea pe piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related