Potrivit unui studiu realizat de agentia Weber Shandwick si Forbes Insights, a reiesit ca majoritatea proprietarilor de branduri sufera de o profunda deconectare intre aspiratiile si performantele reale din social media, conform Warc.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.897 de executivi, reprezentanti ai unor mari companii din 50 de tari din intreaga lumea, 52% dintre acestia considerand ca mediile sociale sunt responsabile cu cresterea reputatiei brandului, spre deosebire de anul trecut, cand doar o pondere de 44% impartasea aceasta credinta.
Atunci cand incearca sa cuantifice contributiile probabile la notorietatea brandului generate de platforme precum Facebook, Twitter si YouTube in trei ani, respondentii fixeaza acest total la o medie de 65%.







![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)















