Clientii WPP nu au inceput sa isi reduca bugetele de publicitate, conform directorului executiv Martin Sorrell

Potrivit directorului executiv al WPP, Martin Sorrell, nu exista semne conform carora clientii WPP au inceput sa-si reduca bugetele anuale de publicitate pana acum, anunta Brand Republic.

Liderul WPP a spus ca desi companiile sunt mult mai precaute, WPP nu a vazut nici un semn de reducerea a bugetelor.

Previziunile initiale au sugerat ca piata publicitatii din Marea Britanie ar putea creste in jurul valorii de 2% in al patrulea trimestru din 2011, dar au existat speculatii conform carora  multi oameni de marketing au facut reduceri de cheltuieli pentru sfarsitul anului.

Veniturile globale ale WPP au crescut cu 6,1% in prima jumatate a anului 2010. Sorrell a spus ca cresterea cheltuielilor pe publicitate din ultimii ani a fost favorizata de companiile care au decis sa investeasca in publicitate si servicii de marketing pentru a creste mai degraba afacerile si brandurile, decat sa faca investitii de capital.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related