Actiune de CSR pentru Dolce Sport: "Cea mai mare ora de sport"

Dolce Sport, postul de televiziune al Romtelecom, va organiza pe 23 iulie evenimentul “Cea mai mare ora de sport”, un maraton sportiv de 12 ore ce face parte din programul de responsabilitate sociala “Miscarea face bine”, lansat de Romtelecom impreuna cu SmartAtletic si GetFit, anunta compania.

Pornind de la rezultatele Eurobarometrului 334 din 2010, conform caruia doi din trei romani nu practica deloc sport sau mai rar de o data pe luna, programul “Miscarea face bine” are scopul de a aminti de importanta sportului pentru o viata sanatoasa. Primul eveniment menit sa sustina acest program este “Cea mai mare ora de sport”, care va avea loc in Parcul Lumea Copiilor din Bucuresti si prin care copii si parinti sunt invitati sa participe la demonstratii de sport, concursuri cu premii, tombole, dar si in zona special amenajata unde se va desfasura programul “Profesorul de Nutritie”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related