Peste 450.000 de intrari in promotia "Ai dimineti castigatoare cu NESCAFE Brasero”, sustinuta de "Neata cu Razvan si Dani" si "Morning ZU"

Campania "Ai dimineti castigatoare cu NESCAFE Brasero" a generat mai mult de 452.000 de intrari in promotie si o audienta media de peste 8.9 milioane de persoane, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR.

Pe parcursul a 8 saptamani, in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan si Dani" au fost extrageri zilnice pentru premiul de 1000 EUR, acordat pentru codurile de pe ambalajele de pungi si borcane de NESCAFE Brasero. Primele 10 premii de 100 EUR, acordate pentru codurile de pe ambalajele de pliculete de NESCAFE Brasero, au fost extrase in emisiunea "Morning ZU”, cu Buzdugan si Morar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Sectiune



Related