Celina Condorovici (Senior Brand Manager, Zuzu): Pentru produsele de baza si de volum, cum este iaurtul alb, cel mai des intalnite in piata sunt promotiile de pret sub forma de multipack

Celina Condorovici (Senior Brand Manager, Zuzu): Pentru produsele de baza si de volum, cum este iaurtul alb, cel mai des intalnite in piata sunt promotiile de pret sub forma de multipack

Celina Condorovici (Senior Brand Manager, Zuzu) vorbeste despre rolul cunoasterii consumatorului in functie de categorie si brand in constructia unei promotii. Astfel, in categoria produselor lactate, brand managerii iau in considerare "retetele" noastre de mic dejun si cum ne pot veni in ajutor cu promotii de tip cross-promo. Un iaurt cu cereale sau laptele + biscuti formeaza cupluri deosebit de interesante pentru stomacurile diminetii, poate, intarziate la birou.

In al doilea rand, suntem predispusi sa consumam produsele grupate in mini-plutoane si pentru ca sunt mai usor de manevrat, dar si pentru ca portionarea ne vine manusa - daca iei un multipack de 7+1 iaurturi la oferta, cam stii deja cum si cand o sa le mananci. Si ai timp pentru garla de task-uri, intalniri, oameni care se cere structurata zilnic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related