Elena Gangea (Brand Manager, Maretti): In cadrul campaniilor nationale pentru consumatori, putem observa ca numarul premiilor conteaza mai mult decat valoarea acestora

Elena Gangea (Brand Manager, Maretti): In cadrul campaniilor nationale pentru consumatori, putem observa ca numarul premiilor conteaza mai mult decat valoarea acestora

Inca vorbim de o piata sensibila cand vine vorba de pret, ne-a spus Elena Gangea (Brand Manager, Maretti), asa ca promotiile care iti ofera mai multe snack-uri pe bani mai putini se mentin aproape de sufletele si nevoile consumatorilor. Totodata, cand vine vorba de campanii promotionale implementate la nivel national, romanii si pragmatismul vorbesc aceeasi limba. Prefera sa aiba de castigat mai multe premii modeste decat mai putine premii fabuloase.

Pai vrem mai multe sanse la premii decat are un accident de avion sa se produca (da, ati auzit de cateva in ultima vreme, dar rata e de fapt foarte mica).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related