Constantin Ispir (Director General, Ciserom): Obiectivul nostru principal este cresterea vizibilitatii brandului in randul tinerilor

Constantin Ispir (Director General, Ciserom): Obiectivul nostru principal este cresterea vizibilitatii brandului in randul tinerilor

Am primit de Craciun, printre altele, niste sosete. Cadou de la mama. Erau chiar sosetele vesele de Sebes, care iti ureaza pe eticheta pofta buna la zile colorate. Le stiti, sunt produse de Ciserom, compania care a castigat in 2012 concursul "Cel mai promitator brand romanesc" si, astfel, a trecut printr-un proces de rebranding semnat de Seed Consultants. Totul, la aniversarea a 85 de ani de existenta pe piata.

De la Constantin Ispir (Director General) am aflat ca Ciserom se numara printre ultimii 4 mari producatori de ciorapi de la noi care inca isi desfasoara activitatea. Am aflat si cum arata pietele de export (Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Elvetia, Portugalia), catre care merge un procent de 30% din productie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related