Procter & Gamble, McDonald’s, Omnicom si BBDO Worldwide sunt cei mai eficienti marketeri din lume conform Effie Effectiveness Index

In cadrul festivalului de la Cannes, Effie Worldwide si Warc au divulgat rezultatele celor mai eficienti marketeri la nivel global, anunta un comunicat Warc.

Dupa ce au fost analizate rezultatele a 40 de competitii Effie de pe intregul glob, Procter & Gamble a fost desemnat cel mai eficient advertiser, McDonald's cel mai eficient brand, Omnicom cel mai eficient holding, iar BBDO Worldwide cea mai eficienta agentie de publicitate.

Sancho BBDO din Bogota, Columbia, a primit distinctia de cea mai eficienta agentie individuala, in timp ce Wieden + Kennedy, Portland, Oregon, USA este a fost desemnata cea mai eficienta agentie detinuta independent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related